2009.08.21. 13:16 Sunsetjoy

Következő beküldőnk saját maga fejti ki, hogy miért ilyen a desktopja (amivel semmi baj nincs, semmi félreértés ne essék). Rendezett elhelyezésű ikonok a Zóna előtt:)

Windows XP - Rebornom van 2007-es nem nagy pukk de SP3-as az a lényeg - azért nincs témám, meg azért nincs Vistám mert!!!

A vista lassítja a gépet, Eszi a ramot, meg 8x annyit kell klikkelni, mint a sima XP-n. és még a COD 2 se megy rajta XD.

Témám azé nincs: MERT HÜLYESÉG - attól nem lesz gyorsabb meg jobb a gépem, mert téma van rajta !!!

Dísz Csákány !!!

... a Vistával félig egyetértek, de hogy a CoD 2 nem megy rajta, az erős túlzás. Játszottam már vele Vista alatt LANpartyn, sőt most Win7 alatt is megy csuklás nélkül, újratelepítés nélkül. Ha poénnak szántad (xD), akkor semmi gond:)

 

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (1,2/5)

9 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr141327907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deviantRider · http://bringablog.hu 2009.08.21. 14:10:40

Nem tudom téma alatt mit értessz, de ezen a screenshoton is van használva visualstyle. Sokan ezt is témának mondják. Ami egyébként egy mai gépet semennyire sem lassít. (sőt, egy nem mai gépet sem lassít. max egy nagyon régi gépen (lassú proci és kevés ram) lehetne valamicskét észrevenni, hogy lassít. de szerintem az sem mindig lenne kimutatható)

Ami lassítja esetlegesen gépet, az a feleslegesen futó processek. XP-ben is jó pár ilyen van alapból, hát gondolom vistában és win7ben is van ezekből.

Ezeket le kell tiltani, ha nem használjuk. Meg persze amiket mi magunk feltelepítünk, azon programok közt is van sok-sok ami felesleget is berak a háttérbe. Azokat is kikell szedni. Sokan ezt nem teszik meg, ilyenkor nem ritka a 40-60 futó process win indulás után. OMGLOL. :D

Most raktam nemrég össze egy "hulladék" gépet 800mhz, 128mb sdram és xp, és alap dolgokra simán használható. (videózás, tv nézés tunerrel, szövegszerkesztés, flash játékok, stb. jah, persze mindent letiltottam, ami felesleg lenne.)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.21. 15:09:11

@des: na, legalább nem kellett leírnom ezeket :)
Én raktam össze 400mhz-es 128-as XP-t is, bár az letöltögép volt torrentre.
Hm, amúgy témát nem is azért raknak fel az emberek, hogy "gyorsabb meg jobb" legyen :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.08.21. 16:23:03

a beküldőnek: használj c64-et, azon nincs téma, és jól meg a "kód2" is. ;)

Kresshy 2009.08.21. 17:58:13

Nem tudom miért vannak egyesek ennyire a vista ellen ... én azthasznaltam már több mint 1 éve eszem ágában se lenne visszatérni XP-re hardwarekezelésben sokkal jobb a Vista, sőt stabil és gyors igaz én 64biteset hasznaltam és az kicsit többet eszik de a sima 32 es bőven jó főleg sp és már sp2 vel hasít mint a villám és am az se igaz hogy 10x több kattintás kell .... nem sokkal átláthatóbb csak aki nem ismeri annak meg kell szokni és keresgetni kell picit ugyanugy mint xp-ben ... de am ha jártas vagy a futtatás parancsaiban akkor azok ugyanazok :) Mellesleg a Cod 2 is lazán fut rajta ...

Am irtátok hogy win 7 en is megy a cod 2 na nekem nem 64bites RTM et hasznalok pár napja láthattátok a porsches hatterkepes az enyém és mikor berakom a dvd híbát ír ki valami függvényről ???? Nem tudjatok mi lehet a hiba oka ?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.21. 22:30:10

@Kresshy: valami függvény? így nem lehet rákeresni a neten. :D unknown api functionra gondolsz? az talán PB hiba win7 alatt. többet nem tudok sajna mondani, nekem nem jött elő, így biztosan nem tudok.

Kresshy 2009.08.21. 23:58:30

@Sunsetjoy: Melyik buildet hasznalod ? Nekem elvileg érintetlen 7600 build van de unknown api function am

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.22. 07:52:31

Nekem 6.1.7600.16385 32bites verzió van. Nem telepítettem újra a játékot, csak elindítottam ami fent volt másik partíción, beírtam a serialt, azóta játszok. A PB-t magától használja, bekerült szolgáltatások közé, szerintem lehet hogy frissített is. Újrarakást és pb frissítést javaslok, meg a netes oldalak lerohanását.

De már kezdünk nagyon offba menni...

Kresshy 2009.08.22. 16:35:26

@Sunsetjoy: Mivel többen is írták hogy telepítéskor ez fordul elő ezért nem nagyon tudtam mit csinalni mivel kifagyott tőle a gép és inkabb kivettem a dvdt ... viszont sikerült megoldani.

En winfos reinstall után szeretek mindent ujrarakni még a cod ot is akkoris ha nem kell :D szal

bejön ez a figyelmeztető sza hogy hiányzo függvény stb unknown api funtion azt elkattintom akkor kihoz egy hibát kifagy tőle picit a gép ctrl+del el nagynehezen bezárom ( rájöttem hogy az autorunnal van valami ) elindítom a telepítést a setup.exevel és még ott is kihoz egy hibát de elkezdi telepíteni :D szerencsére :) ugyh mostmár fent van azért ha nem írjátok hogy megy Win7 en lehet nem próbáltam volna meg még 1x felrakni de így legalabb tudom hogy kell :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.08.23. 12:39:59

@Kresshy: a lényeg hogy sikerült, és biztosan tanultál vele valamit :D

 
 
süti beállítások módosítása