2009.02.02. 10:53 PaganMaga

Friss, meleg! Szeretem ha valaki sokat ír a shotjáról, kevesebb a dolgom van vele és mégis tartalmas a poszt. Csúnya mód ezt le is nyúlom a kollegák elől :)

Helló!

Gondoltam én is bepróbálkozom a jópár tetszetős képernyőlopat mellé ezzel a Mac-klón desktoppal. A rendszer egy Windows XP SP3, amelyre a LeopardXP nevű alkalmazást telepítve megkaphatjuk a képeken látható kinézetet.

Illetve kicsit füllentettem, mert még jó sok minden változik, csak én azokat kilőttem, mert így is túl van terhelve a gép a folyton futó, rengeteg alkalmazástól és hát nem mai csirke...

Ami még beépül a theme-be, a következő:

a tálca jobb felső sarkában lévő nagyítóra egy desktop search mező bukkan fel, így - értelemszerűen - a gépen tárolt adataink között kereshetünk (MacSearch)
a Macintosh-okon jól megszokott bezárás, nagyítás, ill. kicsinyítés gombok az ablakok bal felső sarkába kerülnek (TrueTransparency)
állítható pozíciójú, színű és erősségű árnyék (YzShadow)
Mac kurzorokkal előrekonfigurált CursorXP

És amik nálam is láthatóak:

RK Launcher: az asztal alján látható gyorsindító (igen hasznos, a szívemhez nőtt, azóta a start menü gyakorlatilag nem létezik a számomra)
TClock: a tálca óráját egészíthetjük ki, szabhatjuk testre
UberIcon: Mac-like ikonok, ez koronázza meg az egészet (végre eltűnnek azok az irgalmatlanul rusnya sárga mappaikonok)

Aki esetleg még több képernyőlopatra kíváncsi, vagy csak egyszerűen le szeretné tölteni a LeopardXP-t, az innen megteheti: http://leopardxp.en.softonic.com/

Ne haragudj, nem reklámnak szánom (najó, egy picit, annak ellenére, hogy semmi közöm sincs hozzá), de ha valaki esetleg az olvasótáborból hasonlóan csóró, Apple-hívő, akkor ez tetszeni fog neki :)

Köszönöm a lehetőséget és sok sikert kívánok az asztalok gyűjtésében!

Üdvözlettel:
Benjámin

 

 

5 komment

Címkék: firefox opera xp skype dock pscs3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr80916458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maniac90 2009.02.02. 11:28:16

egyszeru es megis szep :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.02. 13:12:25

mi a jó a digsby-ben? én próbáltam, de nagyon nemigazi.

gaborka 2009.02.02. 16:30:58

"állítható pozíciójú, színű és erősségű árnyék" hát szóval ez komolyan kurvára fontos dolog lehet.

pigszel 2009.02.02. 17:07:37

@Bachterman: nekem azért jött be mert egyszerre kezeli a sok IM-et (tudom, pidgin), a gmail-es fiókjaimat, a facebookot és a twittert;de elég ritkán van használva (:

@gaborka: hát OS X-en nagy szerepet játszik a vetett árnyék, de fakultatív, hogy használod-e.

fbalintk 2009.02.02. 17:12:24

World of Goo, he-he... :)

 
 
süti beállítások módosítása