2012.10.04. 10:00 kiraly96

Itt a második Blogger DeskTop, amiben a buhera.blog.hu szerkesztőjének asztalát lehet kivesézni. Ez egy biztonságtechnikával foglalkozó blog. A buhera blog a Goldenblog versenyen 8. helyezett lett az IT-blogok kategóriában, ezzel megelőzve a mi blogunkat is.

No de ennyi elég is a blogról, térjünk rá az asztalra. A mondás tartja, hogy a kevesebb néha több, de ez nem mindig igaz. Itt a kevesebb tényleg kevesebb (legalábbis szerintem) , a baloldal nagyon üres lett. De ennek ellenére tetszik az asztalod, szép a háttérkép is, ezzel biztos jól indul a napod :) . No meg a fluxbox ablakkezelőért is jár egy jó pont, bár én még nem használtam, de az alapján, amit láttam és olvastam róla nem egy rossz dolog.

Ez egy Ubuntu 12.04, Fluxbox ablakkezelővel és Doty
stílussal, a legtöbb funkció billentyűzetről érhető el. Háttérnek
szeretek olyan képet használni, amitől a géppel együtt a napjaim is
jól indulnak ;)

screen11_07_05_460.jpg

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: ubuntu fluxbox doty

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr334818147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása