2008.10.23. 09:50 PaganMaga

Van az amikor nekem szólni sem kell, szórakoztasson benneteket a beküldő :)

Hejhó!
 
Ez biza elég friss, alig félórás. :)   (volt, amikor küldte :)
Hogy miért is ez a téma?
Tökegyszerű:
- intel alapú x86 kompatibilis bináris abakusz (ami nem mellesleg szimpla nehézvígőzgenerátoros villanybalalajka) ezt okozza,
- a kíndóz leginkább egy olyan várra hasonlít, amit mocsárra építettek
- mer' ez biza Atom CPU-n fut. :)
 
Teccikérteni?
 
Harminezer, háromszázezer litér... kérem, kapcsolja ki. :)
 

21 komment

Címkék: ie winamp putty(aztcsakazértmertcsipemanevét)

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr17727348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX 2008.10.23. 11:33:02

Csak nem ratman volt a bekuldo.

rATdrAgOn · http://call.of.cthul.hu/ 2008.10.23. 13:41:49

A fenébe, lebuktam. :D

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX 2008.10.23. 15:05:18

A valtozatossag gyonyorkodtet.
Ugy bo 8 eve ez a hatterkeped.
Mondjuk en sem panaszkodok az enyennel.

gothmog 2008.10.23. 20:30:11

"Azt mondták, őrültség a mocsárba várat építeni. De én nem hallgattam rájuk. Építettem egy várat. Az elsüllyedt. De én nem adtam fel. Mégegyet építettem. Az leégett, összedőlt, és aztán süllyedt el..."
Egy dolog, hogy a vindóz mocsárra épített vár, viszont a védelem nélkül netre csatlakoztatott vindóznak annyi az esélye a hosszú életre, mint meztelen júzernak az atomrobbanásban. (végülis, legalább a ruha nem fog meggyulladni rajta)
de hogy ne csak a szám járjon:
antivírus ingyér, legálisan:
www.avg.hu/index.php?viewpage=avgfree-general
tűzfal ingyér, legálisan:
www.zonealarm.com/store/content/catalog/products/zonealarm_free_firewall_b.jsp

csipi 2008.10.23. 21:22:08

ha már ingyenes antivírus akkor AntiVir www.free-av.com ahelyett a gyökér AVG helyett amivel csak szopik az user ;)

de inkább ubuntu.hu és akkor windows se kell ;)

gothmog 2008.10.23. 22:41:55

tökmindegy, de legalább valamit. Bármelyik jobb, mint a kis piros pajzs, benne a felkiáltójellel.
-Vigyázat! A "windows antivirus", "win antispyware" "antivirus2008", "antivirus2009" és ezen nevek különféle kombinációjával terjedő programok kártevők! Tehát nem tartoznak bele a "bármelyik jó" kategóriába.
Első körben boldog lennék, ha az emberek nem csupasz seggel neteznének. Másik operációs rendszerre majd szoktassuk át őket azután.

DeToXXX 2008.10.24. 04:04:44

nincsen vita. format c: van :)

gothmog 2008.10.24. 14:09:44

akkor már tényleg inkább ubuntuzz. Livecd-ről.
Meg is őrülnék, ha minden nap vindózt kellene telepítenem. Évente/másfélévente egyszer ha rá bírom szánni magam.

rATdrAgOn · http://call.of.cthul.hu/ 2008.10.24. 17:33:48

gothmog: Köszi a reklámot, de mivel nem tudhatod, hogy ez előtt a tetves szemétdomb előtt még mi van, ezért hadd röhögjelek ki. :D
Nem ma jöttem le a falvédőről én sem, kíndózt direktben netre kikötni? Az kábé olyan mint félautomata pisztollyal oroszrulettezni. :D

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX 2008.10.24. 18:42:04

rATdrAgOn:
A Debian melle nagy arc is jar?

- Nagymama! Miért olyan nagy az arcod?
- Mert Debiant használok!

Remelem paran ertik a poent.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.10.24. 19:10:42

twollah: nekem leesett. de nem debit használok. csak egy forkját, az ubit.. :)

Shtocky 2008.10.24. 22:55:25

Szerintem egy windowst direktben a net-re kötni a legjobb megoldás. Mivel alapban nagyon stabil az operációs rendszer, ezért legalább a vírus írtó és tűzfal nélküli operációs rendszer használat ad valami feladatot az ember számára, ha bejönnek ezek a férgek.

gothmog 2008.10.24. 23:40:17

"direktben netre kikötni? Az kábé olyan mint félautomata pisztollyal oroszrulettezni."

atyaúristen, miért, én mit írtam?
Egyébként röhögj ki nyugodtan, másfél évente, komolyabb hardvercseréknél szoktam vindózt telepíteni. Félévente ~egyszer szokott befagyni. Meg Ubuntut is használok. Bár gondolom, a magas lóról nézve az is nevetséges.

gothmog 2008.10.24. 23:43:27

Shtocky, ja, az igazi férfiak csupasz vindózt használnak. Meg internet explorert. A biztonsági programok a gyávák mentsvárai.

rATdrAgOn · http://call.of.cthul.hu/ 2008.10.25. 19:37:24

gothmog: Látom, nem érted. :)
Van előtte más is, ami több mint elfogadható szinten véd. :) Még akkor is, ha a rákötött vas éppen egy kindóz3.1 :D

Csak ha nem ismered a hátteret, akkor minek nyígni, hogy "jajistenemvédelmetidemertkülönbenvilágvégemindmheghalunk!!!". A beküldés időpontjában egyébként tényleg kábé félórás volt a shot, lévén, hogy akkor ratkam össze a vasat. :D

Egyébként kindózt is szoktam elég aktívan használni, mot igy a 64 bites éra beköszöntekör kellett "új" telepítést csinálnom. Előtte ugyanaz a jól belakott, vagy 7+ éve összerakott kíndózt (XP) használtam, amit még az ősködben valami K5-ön raktam össze... azóta volt alatta athlon, p4, istentudjamiafranc. Soha nem fagyott, és soha nem kellett újrahuzni. Mindig meg tudtam szögelni, hogy menjen. :D

Egyébként is a biztonsági programok annyit érnek, mint maga a rendszer biztonsága... hadd ne ecseteljem, hogy egy XP mennyire biztonságos. :D

Leeroy: Izé, nem debiján van előtte, ha kérded, meg egyébként is mit érdekel? Valamint, nekem nagy az arcom?! Pofám leszakad, már bocs. :D

gothmog 2008.10.25. 22:06:45

na és, elmeséled majd valamikor, hogy mi az a titokzatos célhardver, vagy úgysem érteném?

rATdrAgOn · http://call.of.cthul.hu/ 2008.10.26. 22:06:58

Magyar termék, linuxon fut, sokat kell hozzá kernelt paccselni és pythonban kell megetetni vele, hogy mit akarsz tőle. GPL-es Zorp. Egy másik vason fut, ami egyáltalán nem pC (Efika). Egy nem mezei szappantartó mögött. Érted? :)

gothmog 2008.10.27. 12:23:23

ja, bekapcsoltad a bullshit generátort. (mondjuk ilyesmire számítottam)

rATdrAgOn · http://call.of.cthul.hu/ 2008.10.28. 19:14:32

Hehe, bullshit generátor. Értem. Vagy nem te érted? :D

gothmog 2008.10.28. 21:32:43

értem, és pont erre számítottam. pont.

Leeroy of SMV Đ3$!gN 2017.07.23. 21:52:05

Most nézem csak 2017-ben, meg lettem szólítva 9 éve? Hozzá se szóltam eddig, vazze. :) Ratman, a debiant és nagy arcot emlegető egyed Raven (aka twollah) volt. :)

 
 
süti beállítások módosítása