2009.03.16. 15:27 PaganMaga

Némiképp aktuális a poszt. A shot csütörtöki, látszik rajta a készülődés a hétvégére, aztán hogy mi lett belőle azt olvashatjátok bárhol, többekközött Gary Greyhound blogjában is.

Szia!

Jópofa a blog, tetszik :)

Küldök én is egy screent a sajátomról a gyűjteménybe. Én a letisztult dizájn híve vagyok, de szeretem ha minden fontos program egy kattintással elérhető, ezért van a RocketDock ami csak az egérmutató hatására bújik elő fentről. A használt XP theme: BricoPack Vista Inspirat 2, a jobboldalon pedig Google Desktop különféle widgetekkel: RSS (Google hírek Gyurcsány kulcsszóra), naptár és rendszererőforrások-kijelző.

Üdv
Gery Greyhound
 

4 komment

Címkék: firefox xp gadget dock google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr631005537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.16. 17:01:24

helló gery! jók a videóid! :)
ez a gigadock sztem kicsit overkill.

CheeBee (törölt) 2009.03.17. 20:05:25

"Google hírek Gyurcsány kulcsszóra"

...hmm remek.

Kedves Panangamanana...

Remek post-ok, de ennyi erővel egyszerűbb lenne, ha mindenki elküldené saját wallpaper-ét... mert a monoton alaptémákon kívül semmi mozgalmasat nem találok az utóbbi screenshot-okban. Egy hete küldtem egy 3 shoot-ból álló, 3 órás 2 kezi munkát a témán és a wallpaper-en át egészen a kurzorig - cserébe csak egy szerény együttműködést vártam egy apró post formájában.

De hajrá. A címek már alakulnak...

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.03.17. 21:01:54

@CheeBee: Nyugavér, csigalom...

Nincs érkezési sorrend. Jelenleg épp a régebbi shotokat szeretnénk posztolni ezért a frissebbek várnak a sorukra, mindezt olyan tempóban ahogy időnk engedi. Ha jól sejtem a te leveled 4 napja koppant a fiókomban, hidd el, van annál régebbi is :)

 
 
süti beállítások módosítása