2009.05.29. 09:53 Sunsetjoy

Beküldőnk tetszetős háttérképeket varázsolt saját asztalának, amelyet így utólag meg is oszt veletek, némi szöveg kíséretében:

Hello. Én egyszerre hármat is posztolok nektek;) Különbség igazából csak a hátterek között van amiket mind én készítettem. Az órát és a dockot pedig hozzájuk igazítottam. Vistát, használok, de az tálca rejtett. Remélem tetszik;)




 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,1/5)

2 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr1001149748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.05.29. 19:44:57

az iconpack nevét ha meg tudnád adni, hálám a sírig üldözne^^
hasonlót használok én is, de az csak szöveg a mostanában nagyon trendi tükröződéssel, ez viszont sokkal zsírságosabb.

a retróstó kifolyik a szemem, de a másik kettő +5

pottyoslabda 2009.05.30. 12:14:20

Az első nagyon szuper!:))))

 
 
süti beállítások módosítása