2009.06.20. 09:12 Vicktor

Úgytűnik működik Sunsetjoy ötlete, mivel zenelejátszó után egyedi böngésző is érkezett. Zdanee nem régen küldte be mindkét asztalát és most megérkezett böngészője. Elég pofásan néz ki, oldalt menüsáv kedvencekkel. Feedek (remélem az asztalblog is :) ), levelek satöbbi. A többi ikon oldalt mit takar és hogy sikerült több mint 12000 levélre szert tenni? :)

Látom Tiesto továbbra is kedvenc :)

 
Sziasztok, neveznek a bongeszok versenyebe is, ez egy enyhen
modositott Opera 10 beta, a menu fekete lett, a gombokat osszenyomtam,
a 'new tab' gombot ugyszint, es atrendeztem nemikepp az eszkoztarakat.
A 'Menu' gomb osszecsukja a menusort, es lenyilo formaban
helyettesiti, a vissza-gomb pedig kibovitesre kerult egy apro
java-scripttel, igy a visszaleptetes fuleken keresztul is mukodik (ha
'open in new tab'-al nyitottam meg, es visszalepek, betolti az elozo
tabot). A mail-t is az Operabol intezem, de a panelek alltalaban
csukva vannak. Idokozben nemikepp modosult az asztalom is, a nagy
weather plugint lecsereltem egy egyszerubb rainmeteresre, es miutan a
winamp-control mukodik AIMP2 alatt is, ez is kikerult, es nekialltam
legyartani par ikont a sidebarhoz is, amihez a templatet a lucid white
szolgaltatta. Mivel amikor legutobb kepet kuldtem, friss install volt
a gepemen, azota felkuszott par program, mielott megkerdeznek, igen,
hasznalom mindet, es a Ps eppugy lehet PhotoShop, mint PaintbruSh :)

Objektíven értékelni nem tudom sajnos ezt mert annyira nem ismerem aaz Operát, de tetszik úgyhogy 4-es :)

Továbbra is várjuk az asztalokon kívül a böngészőket és a zenelejátszókat is.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,5/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr41195649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.06.20. 10:09:26

És méghozzá az asztal is kicsit hekkelve van, így az alap 7-es kinézet is elsőre nekem le se jött (bár nem is arra figyeltem), csak a jobb alsó kis felirat tudatta velem, hogy miről is van szó. Egy két apró dolog miatt én is megadom a 4-est, csak a posztoló tud 4.5-öt adni :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.06.20. 13:12:49

tiësto feat alone in the dark? wtf?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.06.20. 15:22:32

@Bachterman: nem feat. hanem presents. :)

Amúgy nem az Uwe Boll filmhez kapcsolódik. Ez a 2008-as AITD játékkal kapcsolatos, amelynek zenéjét mixelte Tiesto:
www.youtube.com/watch?v=ZP6HHjk6cXU

Az eredeti zenét is virtuális hangszerekkel és samplerekkel készítették egy bulgár női kórussal együtt, az még elmegy:
music.ign.com/articles/883/883767p1.html

A videó szerintem nem a zenéhez illő...
Tévedés ne essék, nem vagyok horrorfanatikus, és nem utálom Tiesto zenéjét (sőt marginálisan hasonlókat hallgatok).

zdanee 2009.06.21. 17:29:44

A tiesto temarol -sunsetjoy mindent elmondott :D
A 12000 level par levlistaval 4 ev alatt gyorsan osszejon ;) Az oldalpanel ikonjai fentrol lefele: Konyvjelzok, levelezes, widgetek, kontakt-lista, jegyzetek, letoltesek, history, linkek, fulek, kereso, oldal-info, uj ful hozzaadasa.

 
 
süti beállítások módosítása