2009.09.11. 09:59 PaganMaga

Hálás feladat olyan posztot kitenni ahol a beküldő annyit ír, hogy elég pár sort hozzátennem. Gondolom mindenkinek az első ondolata a zsufoltság lesz, nem is csoda a shot láttán. Szerencsére megvan a link a háttérképhez, ha valaki látni is szeretné :)

Olyan hosszú, hogy csak a tovább után raktam be ->

Szeretném megmutatni az asztalomat.


A háttérkép realityDream alkotása:
http://realitydream.extra.hu/main.php?module=wall1&id=27&language=hun


Az ikonok vistás ikonok, a kinézet DzVista 2.33
http://dvtv.deviantart.com/art/DzVista-2-33-46860046


A gadgetek, saját fordítású rainmeter gadgetek:

  • MoonShine (Holdfázismutató magyar kattintással információ)
  • Simpleweather 1.02 (teljesen magyar, accuweatherről szedi az információt és fordítja is a script magyarra mint ahogy forecastbar firefoxban)
  • Generic/Black/Time (óra)
  • Furbino RSS (Blikk.hu feed)
  • Webcamviewer skin  (radarkép néző)
  • Furbino CPU
  • Furbino Network
  • Picture Frame
  • Furbino Memory
  • LCD Animált Radarkép néző (szinte egyszerre lett kész a holdas cuccal és azért van eltérés mert ez a weather.com-ról szedi az információit)
  • Klottz óra (üzemidő kijelzéssel)
  • Rainlendar (glossy magyar)
  • kalendárium (de van rainmeterhez is shadow naptáram)


A gadgetek fordítása a saját munkám, és még nincsenek publikálva :D a gadgetek a készítőik tulajdona. De úgyis nemsokára elérhetővé teszem őket a honlapomon. Persze addig tesztelni kell őket, javítani, doksit írni stb. mert így még nem készek a kiadásra.

Ja és aki azt mondja hogy ennyi kütyü sok memórát eszik, téved ez összesen 20 mb-ot foglal, de ez csak teszt, az LCD radarnézőt nem hagyom fenn, sok helyet foglal, de a többi marad. Ha azt vesszük hogy más gadget programok még üresen is többet foglalnak, nemhiába a legjobb gadget megoldás windowsra a rainmeter, és emellett kitartok.

Kíváncsi leszek lesz e hozzászóló fórumban. Minden Jót!

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (3/5)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr41372562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.09.11. 10:58:34

én az időjárást úgy szoktam prognosztizálni, hogy elfordítom a tekintetem a monitorról, és rendszeresen kitekintek az ablakon. :D
amúgy télleg zsúfolt. pláne a pip-mód.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.09.11. 11:02:05

Az asztalod az én ízlésemhez képest túlzsúfolt, de a gadget-ek használatát nem hinném, hogy szégyenlened kéne, (nem a rainmeter a legjobb, hanem a samurize, de ezen nem veszünk össze) inkább ezt a "sok memóriát eszik" dolgot lehetne tisztázni.

Szerintem ha az ember közel nulla százalékos CPU foglaltságot és közel nulla százalékos memória foglalást szeretne elérni, akkor azt a processzort és memóriát legjobb a fiókban tartania.
Ellenben ha azért van erős processzor és sok -nem is túl drága- memória a gépében, hogy az gyorsan dolgozzon és egyszerre több mindent csinálhasson, akkor a futó processzek nyugodtan terheljék a processzort és használják fel a memóriát, egészen addig, amíg az nem megy a sebesség rovására, pl. amíg el nem kezd swap-olni a gép.

Akinek meg eleve kevés/lassú van mindenből, az nem GUI customizálásra fog gyúrni, hanem rendszerhangolásra és screenshotok helyett a taskmanagerét posztolja.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.09.11. 11:04:47

Igazából nekem is egy ultragigaHD felbontású ablakban fut a gadget, realtime 3D animációval, végtelensok fps-el. Ellenben valóban haszos tud lenni egy ilyen meteocucc, egy hétvégi kiruccanás vízpartra vagy egy kellemes bringatúra elött nem árt tudni, hogy mi várható :) Persze csak ha megbízható...

PeZz 2009.09.11. 12:10:15

Hogy is mondjam, jó hogy saját fordítású gadget, de engem pl. zavarna, hogy egy csomó helyen fedik egymást, pl jobb alsó sarok, nagy a zsufi.
Pl ha már nagyon ráállt az illető a fordításra, akkor én javasolnék egy komplettebb megoldást, mondjuk egy gadgetbe sűrítve a dolgokat vagy kettőbe. (persze ez csak az én véleményem)
Am meg ha jó a proci meg elég a ram, ahogy már említették, akkor nem számít, hagy egye amíg van mit.
Pl nekem is van kint miden ami kell és játék közbe sem akadok meg (hál isten).
Mondjuk ennél a desknél is, mint a többinél is ahol rainmeter vagy samurize dolgozik én hiányolom a dock használatát.
Az ikonok foglalta helyet ki lehetne használni és akkor annyira nem lenne pl zsufi az alsó sarok sem...

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.11. 16:49:39

Igazat adok nektek, Kicsit Bob hasonlata jó volt:) Jómagam még 700@1050 Celeronon is SETI programot futtattam, azért van a gép, hogy dolgozzon jeligével.

Bár más és más plugin, s csak a hozzád "kapcsolodó" pluginokat szedted össze, így együtt, kinézetbeli káoszt mutatnak, talán két-három shotra elosztva nem lett volna ekkora a negatív felhang.

@Kicsit Bob: Jah, a Rainmeter a szegény ember Samurize-ja :D Csak azt sajnálom, hogy hivatalos fejlesztés már nem igazán van főprogram terén.

@Bachterman: egyszer úgy tudtam meg, hogy esett a hó éjjel, hogy a város egyik webkameráját elfedte a hó... nem vagyok rá büszke, de a témához tartozik :) :)

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.09.11. 18:51:26

@Sunsetjoy: miért, a Samurize is ingyen van, csak jobb. A samurize a lusta ember rainmeter-e. :) Amennyire bonyolultnak tűnik elsőre a konfigurációs felülete (de csak amíg ki nempróbálod) annyival gyorsabb beletanulni, mint a kilóméteres ini fájlt editálni rainmeterhez, ami normálisan nincs is ledokumentálva, ha továbblépnél az alapvető "C free space, used RAM, cpu%" konfigoknál.

És hát a pöttyös gumilabdát se nagyon fejlesztik már, úgy jó az, ahogy van. :)

Mondom ezt sok év rainmeter használat után, úgy, hogy az én egyik 2003-as konfigom volt az utolsó upgrade-ig az alapinstall egyik mintakonfigja. :) skinbase.org/rate.php?skins=10170

sztewe · http://sztewe.deviantart.com/ 2009.09.11. 21:26:52

Köszönöm a hozzászólásokat. jó lehet ez a samurize, még azt nem próbáltam bevallom.

Egyébként mostmár tényleg ki kéne adnom a kütyüket, még 1 nap tesztelés és csomagolom őket, és kirakom deviantART om ra (ha már jó a fájlfeltöltés) feltölteném máshova is de lényegében nem tudom hogy hova lehetne. nem annyira találtam már fórumot ahol foglakoznának vele.

Vagy lehet hogy az is jó megoldás ha a rainmeter hivatalos fórumán hozok létre neki egy topikot, mondjuk ott könnyebben megtalálná aki keresi

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.09.12. 11:52:32

@Kicsit Bob: Értem én hogy gőzgép... de mi hajtja? :D
Na viccet félretéve, én a szegény emberes dolgot ugye nem valós pénzügyi vonatkozásban gondoltam.
Használtam mindkettőt, a Samurize jobb eleve, igazat adok neked, csak valahogy a Rainmetert több helyen láttam promotálva (lehet, hogy nem megfelelő helyeken futottam össze vele). Azért írtam, hogy a Rain ebből a szempontból nem olyan könnyen varázsolható, de akik nem igényelnek nagyon extra dolgokat, stb. ott hasznos. A szegény szó használata nem volt teljesen ideillő, de a "szegény ember vízzel főz, szegény ember kézzel nőz" vonalon akartam elindulni, sajna nem sikerült.

Eh, nem szeretem, amikor meg kell magyaráznom valamit, de szeretem tisztába tenni a dolgot... tudom, kicsit rossz tulajdonság :D

@sztewe: használd mindkettőt. a hivatalos fórumon sokan keresnek, hiszen kéznél van, a devianton meg jó helye lesz a többi között, ott egy másik oldalról is honorálják a munkádat

 
 
süti beállítások módosítása