2010.06.25. 09:00 Sunsetjoy

Csak így röviden: nekem tetszik, ahogy kialakítottad, a tálcához simuló minimal rainmeter a leginkább. A többiek kedvéért némi körítés és infó a beküldőtől:

Sziasztok !
kb. egy olyan jó 2 órája gurgulázik a szemem a blogon, és ahogy néztem a különböző képeket, egészen a " Magamaláfosok, olyanjó " -tól a " hátezmi? " -ig :D Aztán úgy döntöttem, énis beállok a sorba :)
Nemszeretem a sok ikont az asztalon, jobb szeretem ha üres, ha kell valami, akkor ott a dock, vagy akár a startmenü. A dockban egykét ikon kivételével sajátkészítésű ikonokat láthattok, szeretek szerkesztgetni, a háttér is saját kreálmány :) Szeretek játszani, bár ez a dockomon nemlátható, mostvolt 1 hete windows csere, mert nem bootolt fel egyik nap, ugyhogy még a "gyűjtögető-életmód" státuszban állok :)
Programok, amiket használok: Rocketdock (téma: Blank) , Rainmeter ( Nagyjából az alapfelszereltség+1-2 extra a customize.org -ról ), valamint a naptár a jobb alsó sarokba az évek során elengedhetetlenné vált számomra, neve pedig: "Rainlendar".
Nagyjából ennyi, további szépet kivánok,

WildstyleZ.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3/5)

1 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr492103912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2010.06.27. 16:40:42

sztem nem te csináltad mert nekem is ugyanzek vannak/voltak

 
 
süti beállítások módosítása