2012.07.23. 23:11 kiraly96

Amikor megláttam a levelek között a témáját (újabb minimalista asztal) nem éppen erre számítottam :). Ne vedd sértésnek, de szerintem ez nem minimalista. Nem tudom, hogy ez az asztal milyen művészeti irányzatba tartozik, de abban nem rossz. Bár a téma nem az én ízlésem, és az ikonokat is lecserélhetted volna, hogy kicsit egységesebb legyen. Viszont a rainmeter skin kifejezetten tetszik :)

Úgy döntöttem a telefonom után megmutatom az asztalom ez is minimalista kivitelezés. :) Én annyira nem vagyok annak híve hogy minden apróságnak kint kell lennie az asztalon. De hát izlések és pofonok remélem lesz olyan akinek tetszeni fog. Cuccokról annyit hogy egy sima Rainmeter van lent egy skinnel + egy windows7 téma melyet egy angol fórumról szedtem össze. Hát ennyi lenne. :)

ITT van a levélben említett mobil screen.

Asztal1s_460.png

Többi kép a tovább után.

Asztal2s_460.png

Asztal3s_460.png

Asztal4s_460.png

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3,3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: windows space űr

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr104673958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása