2012.10.03. 14:17 Recon666

Soron következő asztalunkat Krishnam küldte be nekünk.

Az asztalon egy igényes oldalsávot találunk, mely egy Rainmeter skin, fölötte pedig egy dock található mely fekete színű ikonokra építkezik. A tálca fehér színű, egyedi start gombbal kiegészítve. Pár  dolog nekem nem tetszik, egyik az a háttér, ami önmagában nem rossz, viszont nekem nem illik bele ebbe a fekete skinbe és ikonokba. Valamint a jobb oldalt lévő értesítési sáv ikonjait is el lehetett volna tüntetni. Összességében nem egy rossz munka.

Várjuk további munkáidat!

Üdv: Recon666

 

Sziasztok Szeretném megosztani veletek az asztalom. Kicsit komor lett, de én szeretem:) A Rainmeter skin a Fade nevet viseli, ezt gyúrtam át saját részre. Az ObjectDock ikonjait a netről vadásztam össze. A háttérkép a Devianart-ról való, Gavade munkája és a Fallen címet viseli. Üdv: Trasbarg

4.jpg

szerintünk: (3,8/5)
szerintetek: (4,7/5)

12 komment

Címkék: windows trasbarg

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr484817382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.10.03. 15:00:59

Nekem bejön, szép munka. :)

Yushu 2012.10.04. 12:31:08

Az óra widget elérhetősége nagyon érdekelne!!

Krishnam 2012.10.07. 20:18:27

@Yushu: Az óra egyedi gyártás, ha érdekel e-mailen átküldöm.

Yushu 2012.10.11. 15:39:00

@Krishnam: Nagyon megköszönném!
sashuken(kukac)gmail(pont)com

majomfarka 2012.10.27. 16:58:47

Szia. Én azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tetted magyarrá az időjárást, és hogyan csináltad meg hogy a te lakhelyednek az időjárását jelenítse meg.

kiskaktuszone 2012.10.27. 17:15:36

@majomfarka: A skin .ini fájlját kell megszerkeszteni. Lakhelyre vagy URL címet kér, vagy egy kódot, amit megtalálsz, ha beírod a gugliba a városod, vagy a legközelebbi város nevét és mellé, hogy "weather code".
A magyarosítás pedig annyi, hogy az angol szavakat átírod magyarra. Pont úgy, mintha egy angol nyelvű dátum skint akarnál magyarosítani, hogy a monday-t átírod hétfőre, vagy hónapoknál, hónapnevet, napoknál értelem szerűen a napok nevét..

Remélem tudtam segíteni :)

majomfarka 2012.10.27. 20:02:10

Igen sokat tudtál, nagyon szépen köszönöm:) Annyi kérdésem lenne hogy ha a a holnaputánt átírom Hétfőre akkor az tudni fogja hogy holnap átkell váltania keddre? :D Remélem érthetően írtam le :)

Krishnam 2012.10.29. 17:01:55

@majomfarka:
Szia

Bocsi hogy kicsit késve szóval az ini fájlban van egy ilyen sor.

Url=http://xml.weather.com/weather/local/xxxx?cc=*&unit=#Metric#&dayf=0

Az ikszek helyére kell a magyar város kód ami jelen esetben: HUXX0002

A magyarosítás emígyen folyik:

Minden measure tartalmaz egy funkciót ami a SUBSTITUTE névre hallgat. És így kell használni.

Substitute="Monday":"Hétfön","Tuesday":"Kedden","Wednesday":"Szerdán","Thursday":"Csütörtökön","Friday":"Pénteken","Saturday":"Szombaton","Sunday":"Vasárnap"

A legjobb ha a "VARIABLES" szekcióba rakod és akkor a measure-ba/be csak hivatkoznod kell rá hogy Substitute=#Substitute#, és akkor nem kell 5x átírni ha valami nem stimmel.

A skin elvileg úgy van megirva, hogyha vált a nap az időjárás szerverem akkor automatikusan az adott nap nevét írja ki.

Remélem nem volt túl bonyolult:)

Üdv: Krishnam

majomfarka 2012.11.02. 23:57:46

@Krishnam: Szia

Köszönöm a segítséged :) Próbálkoztam, aztán rájöttem hogy ha megvan neked a magyar változat akkor ha megadom az e-mail címem elküldenéd-e nekem és én csak átírom a helyszínt :) De ha nincs meg akkor rájövök hogy hogy kell megcsinálni :)

Krishnam 2012.11.03. 07:57:44

@majomfarka: Szia, Ha gondolod küldhetek egy időjárás skint, ami magyar és váltogatja a napokat, abból kilesheted mi hogy működik.
Csak egy email címet:)

Üdv: Krishnam

majomfarka 2012.11.03. 16:08:04

Szia!

Küldtem üzenetet :)

 
 
süti beállítások módosítása