2008.10.13. 19:17 PaganMaga

Zsófi küldte ezt a képet a desktopjáról, kérve, hogy elemezzem. Bár a blog nem az én véleményemről szól hanem a tiétekről, azért elmondhatom épp a mit gondolok róla :)

Nyilván csíped a Stones-t, nehezen tudom elképzelni, hogy mondjuk tinédzser lány szeresse ezért idősebbnek saccolnálak 20nál, de 25nél nem vagy több. Zenerajongónak tünsz rock/alter vonalon, sokat nem vásárolsz zenéket, inkább letöltöd vagy youtube-on megnézed. Pedánsnak tünsz, mindennek megvan a helye mappákba rendezve amire az asztalodról parancsikon mutat. Szerintem férjnél vagy, onnan a rendszeretet :D Erre utal, hogy a pasiddal közösen használjátok a gépet, mindkettőtök telefonja ott virít az asztalon :) Hétköznap esténként - egyebek mellett - szerettek filmeket nézni. Hétvégén feltételezem buli a haverokkal, esetleg koncert. Remélem visszajösz a blogra és megmondod mennyit tévedtem :D

1 komment

Címkék: windows stylemod

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr73711486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vófi 2008.10.13. 23:17:24

Köszi az elemzést! :)
Sokat nem tévedtél, de azért egy-két dolgot kijavítanék. A koromat eltaláltad, mert 20 elmúltam, de 25 még nem vagyok. 23. De például az nem igaz, hogy nem vásárolok zenéket, mert amit nagyon szeretek, annak meg kell lennie eredetiben is, bár persze ez egy hosszabb projekt az árak miatt. Viszont például az összes valaha megjelent PUF és Kispál CD megvan eredetiben, és Stones CD-DVD is van sok, csak ez még idő. Az alter/rock vonalat eltaláltad, a családi állapotomat viszont nem. Ez tetszett a legjobban, hogy a két telefonprogramból erre gondoltál, mert én észre sem vettem volna, hogy ott vannak. :) A másik az egyik családtagomé, van barátom, de nem vagyok még férjnél. A filmnézést, a koncerteket és a rendszeretetet viszont teljesen eltaláltad! Na meg azt is, hogy imádom a Stones-t, bár talán ez nem volt nehéz.... ;) Minden elismerésem az elemzésért és köszönöm!

zsófi

 
 
süti beállítások módosítása