2008.10.14. 10:16 PaganMaga

Huhh. Szóval, igen, van az amikor az embernek nincs ideje takarítani. Se irl se virtual. Nem akarom a tálcán figyelő WoW-ra fogni, de egyszer belekostoltam a abba a játékba, két hónapig nyomtam és valóban, öhm.. időrabló :D Mindegy van még hely, van egy kis időd. Te vagy a guild hivatalos addon gyűjtője? Azért vannak ott más dolgok is, józene (Offspring), bevezetés a pszichológiába.doc és.. mennymá, mi az?!?! Netscape?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És bezony vannak akik nem adják fel amíg van hely, ezt a fotót Simon küldte a laptopjáról.

4 komment

Címkék: windows alap

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr26712472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rote 2008.10.14. 12:48:26

tuti semmit nem találnék meg ekkora rengetegben...:)

asd 2008.10.14. 15:04:30

hát...a fölső deck az enyém :D nme én gyüjtöm az addonokat, csak lusta voltam elpakolni az asztalról xD
a Netscape meg a böngészőm...és igen azt is használom...a bevezetés a pszihológiába meg anyám vizsgamunkája, nme tudom hogy maradhatott kint az asztalon...megszámoltam, és amikor a screent készítettem 180 ikon volt kint kereken...és tudom h mi hol van...az asztal arra van h pakoljanak rá nemde? itt legalább nem szólnak rám ha kupi van :D

dj 2008.10.16. 22:14:32

Mennyé má. Milyen igénytelen már egy telefonnal készített képet beposztolni. Nincs PrintScreen gomb?

 
 
süti beállítások módosítása