2008.10.15. 19:22 PaganMaga

Valaki irta valamelyik kommentben, hogy nem szereti az olyan falpapírt amin szemek vannak, mert olyan mintha állandóan őt nézné. Nos, engem ez a csaj nézhetne életem végéig, lehetőleg az ágyam másik oldaláról, ahogy mondani szokás tutajos a tekintete. Szokásos kérdés: ki ez a csaj? Eddigi nőstényes hátterek közül nekem ez jön be legjobban :)
Tálca fent, komplett rendszerdiagnosztika jobboldalt. Valszeg azért nem értem miért jó realtime tudni a gép állapotát mert az ott felsorakozott adatok felét nem is értem. Az melyik Unreal Tournament, nem ismerem fel azt az ikont?

7 komment

Címkék: firefox opera winamp

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr85715310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skully · http://skully.try.hu 2008.10.15. 20:24:50

Szvsz nem windows!

skully · http://skully.try.hu 2008.10.15. 20:37:44

bizonyítékok: kbluetooth ikon a tálcán/panelen, óra is szabvány kde-s, tux commander ikon az asztalon, gkrellm a jobb oldalon /ezért nem érted hogy mik vannak rajta/, terminal server client az asztalon, midnight commander ikon az asztalon, hangerőszabályzó ikonja a tálcán/panelen, kclipboard ikon a tálcán/panelon...
Egyenlőre ennyit vettem észre.

nice0051 2008.10.15. 21:30:55

Na, ez az. Én is ezt akartam mondani. Ez valami KDE-s Linux.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.10.15. 21:46:03

a felület kde, az unreal az ut2k3, a pinás meg brooke richards.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.15. 21:59:36

Windowsnak álcázott Linux? Hm, fincsi :D

Nem ilyen ikonra emlékszem ut2k3 esetén, olyan volt, mint a 2k4 csak barna.

Sam Tex 2008.10.17. 11:02:45

Igazából az at UT az első, azonban wine-al futtatom, és azlő kezembe akadt ikont rendeltem hozzá :-)
A barátnőm linuxra való átállásának megkönnyítése miatt csináltam windows-szerűre a Fedora 8 -ast, aztán így maradt. Már én is megszoktam

 
 
süti beállítások módosítása