2008.10.17. 09:05 PaganMaga

Örülök! Még nem is került sor az eredetileg küldött desktopra amikor mnmlst (cool nick) postázott mégegyet, mondván rendet rakott. Némi fejlesztés is látszik rajta, szerintem előnyére változott. Nem tudom, mennyi hatással volt a változásra ez a blog, de remélem egy csipatnyi lökést adott neki :)

elötte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

utána:

6 komment

Címkék: firefox nokia last.fm winamp dock pscs3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr75717935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi 2008.10.17. 13:18:47

Hogy hívják ezt a programot? Ami így rendezi az ikonokat?

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.17. 13:52:42

Alsó kép, alján lévő dockra gondolsz? Többféle is van, tán a legnépszerűbb a RocketDock.
rocketdock.com/

sikitomi 2008.10.17. 22:41:55

nya, ideértem végre :) szal hatással volt abból a szempontból, hogy végre találtam egy jókis dokkot :) igazából ennyi, ja meg hogy mutogathatom :D:D

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2008.10.18. 16:08:31

Eddig a pontig örültem ahogy olvastam a rocketdockról..
"Please note that Windows XP x64 Edition, Windows Vista 64-bit Editions, and alternate shells are not supported."

Erre valakinek vmi ötlet?

Hell Kitty 2008.11.02. 17:44:47

HI,

Az alsó felhős háttérképet hol tudnám megtalálni?

gothmog 2008.11.02. 21:11:15

első körben szerintem a deviantart-on nézz körül. ott a keresőbe írd be: wallpaper bliss
van néhány (száz) variáció a témára, bár azt nem tudom ez a konkrét közte van-e.

 
 
süti beállítások módosítása