2008.10.21. 07:39 PaganMaga

Jadis asztali gépének valamint laptopjának képei. Zene, játék, szörf és chat. Azt hiszem most szerepel először safari böngésző, statban amúgy 1%-on áll. Ti amúgy hányféle im programot használtok? Nekem elég az MSN meg IRC, de ezt a kettőt alapvetően másra használom. De, hogy még skype, gtalk, yahoo, icq, xfire, (nem jut eszembe több) is, az még multikliensekkel is túlzás :)

Nah, tehát mi derül ki Jadisról, azon kívül, hogy szimpatikus a zenei izlése nekem?

asztali:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

laptop:

6 komment

Címkék: firefox safari winamp

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr60723697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rote 2008.10.21. 11:00:46

msn is bőven sok...
amugy biztos szereti a feketét,szereti tudni mit művel a gépe és talán késői huszas?

gothmog 2008.10.21. 13:11:36

advanced felhasználó, kutyával

Jadis 2008.10.21. 17:20:10

Fekete stimmt, de a világos hátteret a szemem sem bírja, kutya stimmt, de nem késői, hanem korai huszas. ;)

A sok chat progi pedig vallási okból van, nem az enyémből, hanem azon ismerőseim miatt, akik csak egy adottat hajlandóak használni...

Az érdekes, hogy senki nem lepődött meg a mac skinen az xp-n :). Debian alatt pedig még azt a 3 ikont is eltüntetném, ha lehetne... (ha meg van nyitva a 4 terminál, akkor nem látszanak :D )

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.21. 18:09:07

Vártam én is, mikor tünik fel valakinek az almásgomb :)

fourteen · http://luckyfourteen.blog.hu 2008.10.21. 23:59:16

mik azok a színes számos cuccok a tálcán? még soha nem láttam ilyesmit.

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.22. 00:22:20

Pár poszttal ezelött kérdeztem rá én is, amire a kommentekben jött is a válasz:

"gothmog 2008.10.20. 19:06:57
az everest ultimte edition írja ki ilyen kis kockákban az alaplapi szenzorok adatait. és akkor be lehet úgy csukni, hogy azok kint maradjanak"

 
 
süti beállítások módosítása