2008.10.22. 09:51 PaganMaga

 

Na, erre az asztalra nyugodtan mondható, hogy nem kis hatással van rá a blogod... példának okáért ez egy XP! Eddig sem volt szétszórt, a kategória szerint én az anorexiás minimalista voltam. Aztán meglátom meddig bírom ezt a csilli-villi dizájnt, ill a lapos meddig bírja, szegény nem mai, izzad a nyamvadt S3-as GPU rendesen...

Ismét egy elötte/utána szituációnak lehetünk tanúi, de most relációs jel nélkül, ugyanis nekem bejön az "elötte" verzió is. Lettek viszont ikonok, sokatmondóak ráadásul, szerintem könnyű lesz betippelni mivel foglalkozik az emberünk.

elötte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

utána:

3 komment

Címkék: firefox last.fm

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr48725611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asd :D 2008.10.22. 15:14:59

Az előtte kép nekem jobban teccik, dehát kinek mi...
Am a cucc amivel a tálcát változtatod meg nekem 1hét után 110 megás expoler.exe-t eredményezett, vigyázz vele

Magabo 2008.10.22. 17:23:40

Ahogy elnézem programozással és áramkőrvtervezésel is foglalkozik vagy csak a hibakereséshez használja.
Valami melos gép lehet, a Zelio (programozható "kis PLC") , az oscilloscop, meg a tőbbi véget.
Ezt a Festo Fluidsimet nem ismerem lehet hogy valami programozható szelep sziget vagy valami hasonló vezérlésnek a programja.
Mérnők esetleg programozó, vagy karbantartó.

sKari 2008.10.22. 22:43:36

A témát Vista Inspirate-tel változattam, egyenlőre nincs vele problémám.
A Fluidsim pedig pneumatikus körök tervezésére jó.
Automatikával foglalkozok, a mérnökség alakulóban...

 
 
süti beállítások módosítása