2008.10.25. 18:50 PaganMaga

Látom, hogy sokan küldenek tömörített JPG-t. Szerintem írd le, hogy a feliratok jobb olvashatósága érdekében ajánlott a PNG formátumot használni. Egyszínű hátterek stb. esetén pár kB méretűre lehet vele a tömöríteni nagy képeket. :-)
 

Öröm látni, hogy az orros szmájli még nem ment ki teljesen a divatból. Szerintem ez a desktop rocketdockért kiállt!

2 komment

Címkék: firefox putty(aztcsakazértmertcsipemanevét)

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr6730879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2008.10.27. 17:09:23

Ehhez senki sem mert hozzászólni? :D

e1 · http://beszoltam.hu 2008.10.27. 17:18:43

Jah, amúgy ez az én desktopom. Elég friss rendszerem van, szóval ezért elég nagy a rend. Általában csak a leggyakrabban használt programokat teszem ki, mert a Start menü keresőjén keresztül már mindent elég gyorsan el tudok érni, ráadásul sok dologra már billentyűzetrövidítésem van. Végül feltettem a rocketdockot is, de az a zigazság, hogy nemigen vagyok oda értem, merthogy megszokásból most is megnyomom néha a Win+D billentyűkombót. Aztán a másik dolog, amit nem látni a képen, az az óra mellett elrejett MSN-Skype-Miranda trió. Valahogy nem érzem szükésgesnek, hogy ezek mind ott villogjanak a képernyőn. Ha valaki ír, az úgy is kiugrik, ha pedig én írok, az az egy kattintás nem öl meg, viszont a hosszú tálcát sokkal inkább szeretem, mert néha ablakok tucatjait vagyok képes kinyítni, na meg gyakran dekkol a Media player is a tálcán. Nem szeretek ablakok között kattogni, ha nem kell. :-)
Jelenlegi szitu kb. olyan, hogy az ikonok fent vannak dockban a képernyő tetején, de csak igény esetén jelennek meg és asztalon pedig fájlok (fotók) vannak amelyekkel általában dolgozom, szóval amolyan Temporary funkciót tölt be, amire végülis ki lett találva. Munkaasztal.

 
 
süti beállítások módosítása