2008.11.02. 11:22 PaganMaga

Ez a kép ma reggel érkezett, és bár mára nem terveztem posztot, de ez érdekesnek tűnik. Nézzétek meg és próbáljátok ki, a tapasztalatokat osszátok meg mindannyiunkkal a kommentekben. Lapozás után viedó meg link.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt megnézhetitek működés közben és ha tetszik idekattintva bővebben olvashattok róla illetve le is tölthetitek a light verziót ingyen.

10 komment

Címkék: firefox real desktop

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr49745224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manóporos szem* 2008.11.02. 11:44:09

Micsoda sztereó(típ) asztal, a gazdája is ilyen? :D

け よう。 > eL FuEgO < けよう 。 · http://filmkomment.blog.hu/ 2008.11.02. 11:44:49

Köszi hogy kiraktad! Szerintem jópofa, érdemes kipróbálni

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.11.02. 11:59:58

izgalmasabb, mint a pasziánsz. tíz percig.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX 2008.11.02. 12:51:47

Paraszt vakitos desktop, ez kell a nepnek.
Aztan csodalkoznak, hogy hova tunik a sok CPU ido.

gothmog 2008.11.02. 14:03:36

mindjárt itt egy másik tökugyanilyen, BumpTop néven.
www.youtube.com/watch?v=M0ODskdEPnQ&feature=related
Kicsit talán még összeszedettebbnek is tűnik, mint a realdesktop. De a véleményem kb ugyanaz, mint Batchermannek, meg twollah-nak.
Illetve, elég sokáig tarotott, mire sikerült eljutnunk az ikontalan asztalig. Nem vagyok megyőződve, hogy ezt most le kellene lecserélni kupacra hányt dominókra.

sKari 2008.11.02. 15:41:44

Nagyon aranyos, semmire se való...kéne is, de ezért nem fogom visszapakolni az ikonokat. Egyébiránt csatlakozva az előttem szólókhoz, kár a memóriát ilyenekre pazarolni, már akinek nem 2-4-8GB RAM-ja van...

け よう。 > eL FuEgO < けよう 。 · http://filmkomment.blog.hu/ 2008.11.02. 15:50:37

Én miután felraktam megnéztem, és "annyi" memóriát nem evett meg, viszont a képernyőnek sokkal kissebb részét lehet felhasználni, ami nagyon zavaró. Mellette szóljon viszont, hogy teljese alakítható. Azzal együtt hosszú távon senkinek nem ajánlom...

Szplöttyy 2008.11.02. 16:57:52

Felraktam, 2*1,73ghz,2giga ram mellet, semmi lassulás nem érezhető,programok is ugyanúgy mennek,szép is jó is, poénkodni jóvolt vele, meg FF ikonnal kilökni a francba az IE ikont:D De másra nem.

G-force 2008.11.07. 16:45:45

szerintem jó pofa csak a rendes verzió kellene nekem nem a próba na természetesen nem pénzért

 
 
süti beállítások módosítása