2008.11.21. 12:51 PaganMaga

Tán magát a játékot nem kell bemutatni senkinek, én csupa jót hallottam róla, de saját tapasztalatom nincs vele, nekem kissé más az izlésem játékok terén. Zsúfolt tálca, amire azért volna megoldás, pl. tálca zárolása, illetve megfontolnék egy duplázást is. Az óra melletti ikonokból úgy tünik elég jól be van védve a gép hátsója, gondolom dúskál a pc az erőforrásokban, hogy mindezt ellássa szuflával.

4 komment

Címkék: winamp google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr18781078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gothmog 2008.11.21. 15:37:28

ezt a képet nézte be az usa titkosszolgálat kb fél éve al-kaida fenyegetésnek.

_T_ 2008.11.22. 08:09:13

Pontosan, az mekkora volt :)

KEEW 2008.11.24. 19:22:22

Respekt a DoW-okért.
Én már áttértem terepasztalosra.
Túl nagy volt a csábítás. :)

_T_ 2008.11.25. 13:46:51

Erősen gondolkozom rajta én is, csak hát ugye az idő, ami nincs semmire mostanában :)

 
 
süti beállítások módosítása