2008.11.25. 11:02 PaganMaga

 

Malachi néven kommentelgetek, néhány napja elküldtem neked a desktopomat. Annyira megtetszettek a másoknál látott dokkok, hogy én is feltettem egyet, és egész pofás, szóval marad. Ez miattad van! )

A desktopról is néhány sor, StarWars rulez, ez a tikkadt C3PO szerintem baromi jó kép, kedvenc. Pixelgirl-ről van, amúgy VladStudio-s háttereket szoktam még feltenni. Itthon dolgozom, a dokkon látszik minden munkaeszközöm - nem a torrent és a soulseek azok, lol. Ha van rá időm, játszom, igen FPS, meg Flatout.
A widgetben életem szerelme rebegteti szempilláit. )
A tray meg magas, mert szeretem látni a teljes dátumot.

Kösz a lehetőséget!
 

3 komment

Címkék: firefox gadget last.fm winamp cod2 kmplayer

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr19786932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEEW 2008.11.25. 12:37:48

Jobb oldalt, dockban milyen alkalmazás ikonja figyel?

Malachi 2008.11.25. 12:56:19

Dokk beállítások, időjárás, kuka

KEEW 2008.11.26. 13:14:37

Elég májer kuka...

 
 
süti beállítások módosítása