2008.12.15. 15:29 PaganMaga

Nemrég egy ismerősöm elhozta a fia gépét hozzám mert behalt. Azon túl, hogy a kölyök kivette valamiért a memóriát belőle az volt a legnagyobb baja, hogy agyon volt tunningolva. Nah, azon volt ilyen wowos windows téma. El kellett rontsam a gyerkőc örömét és fapadosra állítottam spórolva az erőforrásokkal. Itt is van minden mi szem szájnak ingere, biztos vagyok benne, hogy egymillió dolog indul a windows-zal együtt.

2 komment

Címkék: firefox nokia wow quicktime

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr40822397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TiElite 2008.12.16. 17:30:16

Kölyök nagy anime rajongó is lehet, mert ez egy szereplő a Samurai Champloo című animeböl. Wow témát én annyira nem szeretem, mert nagyon elnagyolt, meg hát sztem elég randa is. Volt a gépemen és 1 perc alatt kivágtamXD

MagicStick 2008.12.16. 23:55:12

Ez a téma nekem is be volt állítva 1 ideig de nemtetszik...

 
 
süti beállítások módosítása