2008.12.20. 21:00 PaganMaga

Nem vagyok oda a karácsonyért, de átérzem azok helyzetét akiknek szive csücske ez az ünnep. Nemrég kértem, hogy ha valakinek van ünnepi díszbe öltözött desktopja az küldje el, sajnos (vagy nem) ilyen nem volt. Így hát, idebiggyesztek pár linket karácsonyi háttérnekvalók lelőhelyeivel, hátha csak ezek hiánya miatt nincs senkinek ilyen.

klikk     klikk     klikk     klikk     klikk

a lehetőségek végtelenek

2 komment

Címkék: off hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr83833366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.12.20. 22:16:21

és amit én küldtem? az smafu?

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.12.21. 07:34:32

Dehogy smafu, de az nem a te asztalod ha jól sejtem :)

 
 
süti beállítások módosítása