2009.01.06. 11:16 PaganMaga

#1
Üdv!
Most akadtam rá a blogodra, és gondoltam megosztom az Én desktopomat.
2 kép van, az egyik a startmenüvel, a másik anélkül. Beraktam 2 widgetet is. Ezt úgy kő' hogy google desktopot megnyiitod, lerakod deskbarba, majd kitöröld windózon át az eszköztárat. És így csak a widgetek maradnak.

Üdv: DragonBlue

#2
Hello!
Kicsit módosítgattam, eltűnt a kevés ikon, helyére beraktam a tálcát. A Dock alulra költözött :) Van egy Időjárás, Time, És egy System monitor (Übermérő) mütymürüty. Egy ikon árulkodik, hogy mivel foglalkozok. De az is csak homályosan. Szóval figyuzzatok.
 
Kép ment ttcmthbe. (windóz írás :P)
az ujasztal3 a régi, az uj uj asztal meg az új

Nah, igen, itt van némi gondom, kicsit megkeveredtem, hogy melyik shot melyik. Az egyik kép ráadásul bibis lett, szóval az kuka, de így is maradt kettő.

9 komment

Címkék: gadget dock

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr29861089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.01.06. 14:49:28

Szia látom a második shoton már rain meter fut akárcsak nekem. Kérdés: honnan szedted le hozzá az idő járásos plugint. Ja meg a windows theme-nek mi neve mert tökre illene az én asztalomra is:) m.blog.hu/as/asztal/image/huszar90_2.jpg

MagicStick 2009.01.06. 15:54:07

Hello ha megkérlek t a "System monitor (Übermérő) mütymürüty" származái helyét megosztanád velem mert régóta keresek ilyet de véletlen se találok... Előre is köszi

BalintH 2009.01.06. 16:03:46

szerintem az asztal lent sokkal jobban nézett ki :) de egyébként nekem tetszik ez az elrendezés, a gadgeteket nem igazán értem, én is próbálgattam a google-változatát de nem igazán találtam hasznosat /lehet rossz helyen kerestem?/ Endorphin, ez lenne az árulkodó ikon? esetleg egy CG animátor vagy? ez magyarázná a Windows Movie Makert is.

ryuk. 2009.01.06. 22:41:23

a Theme LINER2. nálam is az ment egy pár hónapig.
itt van ni:
customize.org/xpthemes/59863

enyém akkor így festett asztal.blog.hu/2008/11/13/minimal_is_not_a_dance

ryuk. 2009.01.06. 22:47:23

amúgy témaválogatásra erősen tudom ajánlani a deviantART browse.deviantart.com/customization/skins/windows/visualstyle/?order=9 részlegét :]

ryuk. 2009.01.07. 14:20:40

Nincs mit. Az übermérő mütymürüty viszont érdekelne eléggé.

bombspace 2009.01.10. 16:14:41

Ez az én desktopom, néhány infó róla:

Theme: Liner [nem liner 2]
Dock: Asszem Aquadock
Mütymürüty: Már meg nem mondon a téma nevét, az bizhtos hogy samurize fut rajta.

 
 
süti beállítások módosítása