2009.01.12. 14:00 sikitomi

Sziasztok! mnmlst vagyok, PaganMaga egyik új segítőtársa. Jelenleg (sajnos) mellékállású kocka vagyok, aki mindig is szerette birizgálni az asztalát (kb. mindennap vagy minden második nap valamit muszáj változtatnom rajta :)) Nem is húzom az időt fölösleges fecsegéssel, gyorsan meg is mutatom nektek edem asztalát. Elsőre gyorsan magamra ismertem még az XP-s időkből: alapháttér, klasszikus win. Stratégiák, GTA, TD, D2 szép beállítottság, viszont a putty-val micsinálsz vajon?

3 komment

Címkék: google xp diablo heroes putty gta td classic

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr75872201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bams 2009.01.13. 00:18:32

egyből felismertem hogy az ismerősöm asztala. de jó nekem!

szekelya 2009.01.13. 17:10:15

A putty-val megspórolja a SecureCRT vásárlást, ugyanis az a legjobb SSH kliens, mégha nem is ingyenes. :)

MagicStick 2009.01.13. 17:18:42

Cheat Engine FTW...^^

 
 
süti beállítások módosítása