2009.01.13. 09:00 sikitomi

Mára kisember asztalát néztem ki magamnak. Annyira érdekes az elrendezés, hogy nem tudom megállni, hogy ne posztoljam. mirc, cfos speed, defrag ikonok egyből amik szemetszúrtak, szeretheti a gépét - pláne, azt, hogy hasítson az az adsl :) Ötletes a mappa megoldás a jobbszélen és csini a winamp skin is! Photoshop az alap, de azokat csak a screenshotokhoz használod vajon?

6 komment

Címkék: firefox photoshop winamp cod2 quake cfos

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr26872225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malachi 2009.01.13. 15:40:47

a cfos nem csak adsl-re jó, nekem a kábelneten is durván gyorsít, letöltés közben.

wut 2009.01.13. 16:15:16

a mappák tényleg qrva jók....na de a zenei ízlés...
:)

sikitomi 2009.01.13. 17:27:24

@Malachi: Oh! Ezt nem tudtam. Otthon nekem is kábelnet van, de nem csinált vele semmit. Vagy ez a 20/1.5-nél már tök mindegy?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.13. 18:31:49

Ja, szerintem már annyira 30/20-nál is tökmindegy, nem is használom már :D
de talán nem is a gyorsítás a lényeg, hanem a másik teendője, a programok prioritásának beállítása. Miszerint, hogy pl. a torrent menjen stabil sebességgel, de ha voip alkalmazást használsz, az meg ne legyen ultralaggos :D

sikitomi 2009.01.13. 21:24:10

@Sunsetjoy: Hmm... Akkor viszont lehet bepöccentem vissza, erről az oldaláról nem gondolkodtam a cfos-nak...

Malachi 2009.01.14. 16:43:24

@mnmlst: igen, szépen sorba állítja a pakkokat és ha éppen torrenteznék, vagy egyéb nyalánkságot használok, észrevehetően gyorsítja az egyéb oldalak elérési idejét. hasznos és olcsó! nyerő.

 
 
süti beállítások módosítása