2009.01.15. 09:17 sikitomi

... mekk os helyett :) Imádnivaló! Valamiért a Mac OS X-es asztalok elronthatatlanok! Egyszerűen nem találkoztam eddig olyan asztallal ami ne nézett volna ki brutálisan (pld. én azt nagyon imádom benne, hogy az ikonfeliratokat lehet jobb oldalra tenni, óriási ötlet, kár, hogy win alatt nem lehetséges :( ) Eleat asztala mögött egy komolyabb Mac Book búvik meg tippem szerint. MS Office, valamilyen kártyajáték (passziánsz?), NFS, Photoshop és a rengeteg alap progi. Az Adium-ot megértem, én is próbáltam a messenger:mac-et. Röhejesen rossz... De van pár progi amit nem ismerek fel, így nem merek konkrétan kijelentést tenni, hogy pontosan mivel is foglalkozol.

Szólj hozzá!

Címkék: firefox office nfs macos adium

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr61876493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása