2009.01.15. 13:32 sikitomi

Szplötty-ről elmondható, hogy az asztala szép. Az pedig végképp elmondható, hogy ahogy gyűlnek a shotok tőle, annál szebb. Ezt koronázza a 3. kép amit küldött az alábbi levélkével:

Szia!

Újra Szplöttyy vagyok, ez a 3adik desktopom!
Rövid történet
Arra gondoltam, hogy nagyon megreformálom a gép az újévre, és mivel éppen ilyen hangulatom volt, megszületett a Fa-Asztal, becenevén Fasztal

A reformáció tökéletes volt! Gratulálok hozzá! Remélem még hallunk felőled! ;)

7 komment

Címkék: firefox fa winamp minimal 7zip

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr57879308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.01.15. 17:09:16

annyira zsír a samurize, és annyira bosszant, hogy noob vagyok hozzá..
egy hozzáértő szaki írhatna egy tutorialt, még akár postba is kimehetne szerintem

bombspace 2009.01.15. 18:47:43

Elloptad a raimeter style-t :>

Amúgy nekem is majdnem ilyen van. Grat

wut 2009.01.15. 21:08:09

ez mán zenei ízlés...
:)

amúgy jó ez a szamuráj, tetszetős nagyon!

bombspace 2009.01.16. 13:11:55

Mondom, nem samurize hanem raimeter!

Nem én vagyok az asztal szerzője de nekem is ilyen volt :D

Szplöttyy 2009.01.16. 15:23:26

Köszi a kommenteket:)

Az asztal már nincsmeg, azóta váltottam W7B-re:) Arról is jön majd a shot:) Szépnapot:)

Senkinek nem szúrt szemet a FASZtal? :/ Pedig azthittem, valaki legalább beszól érte:)

Gabesz. (törölt) 2009.01.19. 17:26:45

Szép kis asztal, az egyszer biztos, respect :)

 
 
süti beállítások módosítása