2009.01.17. 12:25 sikitomi

Próbáltam valami nagyon okosat írni, de egyszerűen nem jutok szóhoz...

3 komment

Címkék: cimkétsetudokadnineki

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr97883058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.17. 21:41:54

Szuperül harmonizáló asztal és egyéb elemek. Jól eltalált párosítások. Személy szerint nekem túlságosan hideg nézete van a dolognak, szinte fázom a képtől :)
Ezt a fajta "szürke" színt nem szeretem, még a füstszín is jobban bejön vagy a sötétebb szürkék.
Amúgy érdekes a screenshot kép mérete: 1040x768
Más: ha ilyen dockok, meg sidebarok vannak, akkor nem fura kicsit a tálcán lévő winamp? Bár lehet, hogy mindig szereti látni, hogy milyen kedvenc száma megy :D

BalintH 2009.01.17. 22:46:46

Az egyes részletek tényleg nagyon össze illenek, de az egészet nézve nekem nem tetszik, én a szürkét csak sötétben tudom elviselni, a nem sötét szürke nekem csak "piszkos fehér" egyébként az Utorrent melett az a vlmi az egér ugye? na az nagyon klassz:D

Gabesz. (törölt) 2009.01.19. 17:21:37

Kicsit olyan Apple-szürke.. Az ott középen vizualizáció lenne? :)

 
 
süti beállítások módosítása