2009.01.24. 08:25 sikitomi

Arra gondoltam, hogy így hétvégén a legújabb asztalokból csemegézem heti 1x, hogy ti se maradjatok ki az elemezgetésből, mert élünk, megkapjuk amit küldötök, csak sok shotunk vár még posztolásra...

Elsőnek egy viccesebb shottal kezdenék. Nagyon szépek a sajátgép és dokumentunok ikonok, ez nem kétséges. Mellé pedig egy csinos kis XP témával van dolgunk (melyik ez ha szabad megkérdezni?). Szépen lekategórizált parancsikonok a tálcán (egy időben még én is foglalkoztam ilyenekkel még win98-as időkben), daemon tools (non emulating), antivir, de mi az az ikonka a kettő között?

Éééés Worms Armageddon!! :D Most tervezem a megvásárlását, vicces összegért lehet megvenni a Worms 2-vel együtt, de én a neten szeretném vele tolni (mármint az Armageddont). Lehet? Annyira jó lenne nem a gép ellen játszani :D És még weblapokkal is foglalkozol... de jó neked, hogy ennyi mindenre jut az idődből! :))

5 komment

Címkék: firefox daemon tools worms xo utorrent antivir

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr19897141

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - orszagosmedia 2009.01.24. 08:55:03

[...]vagy!: Az új vindóz: Vindóz Pista Ultimét: Arra gondoltam, hogy így hétvégén a ..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ombodi77 · http://PlayForFunClan.Extra.Hu 2009.01.24. 13:06:57

:D Köszi, hogy ilyen hamar sikerült bekerülnöm ^^ Jó ötlet az, az újakból is válogatás :)

Voltak kérdések, észrevételek..
Mivel egy ideig nem leszek az otthoni gép közelében, ezért nem fix, hogy pontos leszek :)

1.) Az XP téma kb: Royal Black Noir... vagy valami ilyesmi szavakból áll...

2.)Az a kis program a az Avira és a Daemon között egy jegyzet/emlékeztető program, amivel listákat írhatunk maguknak, hogyha feledékenyek vagyunk :) Jövőhétre megnézem a nevét, mert szerintem jó és egyszerű kis progi...

3.) A Worms Armageddonnal LEHET neten játszani!!!
Jan 19-én volt 10 éves a játék és a mai napig kb 100-an vannak folyamatosan a központi szerveren!
Kb 20-an vagyunk aktív magyar játékosok is, szóval van élet a neten is! :)

Köszi mégegyszer a hamar bekerülést :)
Ombodi77

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.01.24. 14:29:03

Mi az, hogy lehet?! A ClanBase-en most indul hosted cup belőle :D
clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=8544

sikitomi 2009.01.24. 18:29:05

@Ombodi77: jippiii! akkor biza meg fogom venni, imadom! telon is worms-el tolom :) a program nevet elore is koszonom, sajnos en is elegge feledekeny tipus vagyok...

@PaganMaga: es csak klanoknak lesz cup? :)

Ombodi77 · http://PlayForFunClan.Extra.Hu 2009.01.26. 15:47:34

Na itthon vagyok :) Természetesen a program nevét is elfelejtettem, ami azt biztosítja, hogy ne felejtsek el semmit :)
rnd Noter 1.0.2-őt használak :) Egyszerű, praktikus, pakolászható, színes kis apróság. Nekem bejön :)

További jó elemezgetést és asztal boncolgatást ^^

sikitomi 2009.01.26. 16:21:27

@Ombodi77: Köszi szépen, remélem így már nem fogok elfelejteni dolgokat :))

 
 
süti beállítások módosítása