2009.01.25. 12:16 sikitomi

Hejehuj már bizony túllépett a duplázók szintjén, már a 3. ill. 4. shotját küldte nekünk ezzel a kis levélkével:

Üdv. Harmadszor is küldük egy képet az asztalomról, mert megtaláltam az eddig nekem legjobban tetsző hátteret. A másik képen az operám látható ami azért lehet érdekes, mert találtam egy olyan skin-t hozzá, ami az odalon fellelhető egyik asztalhoz tartozó képet használja.
 
Üdv: hejehuj
 

12 komment

Címkék: opera ie winamp nero moviemaker

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr33900817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.25. 13:18:16

Tetszetősek a hátterek mind win, mind opera szempontból. De az alap xp szürke tálcarendszer azzal a bumszli start gommbal nekem kicsit lehangolja a hátterek által feldobott hangulatomat. Másnak nem?

GDP 2009.01.25. 14:49:26

@Sunsetjoy: Igen, a dizájn akkor hiteles, ha aprólékos.

@Hejehuj: Ettől eltekintve nekem tetszik a FF skin, ha közzétennéd, melyikről van szó... :)

hejehuj 2009.01.25. 15:14:54

amióta XP-m van ezt a tálcát használom és nekem tetszik :D meg nem is nagyon értek hozzá, hogy hogy lehet olyan egyedi tálcákat kitenni, mint amik pl itt az oldalon is fellelhetők egyes asztaloknál :D

ja és KEEW mi is az az FF? mert ha a firefox akkor nem értem a dolgot :D

sikitomi 2009.01.25. 17:40:58

@KEEW: Az nem FF, hanem Opera ;)

@Sunsetjoy: En sem szeretem a szurke temajat az XP-nek, sot ha XP, akkor csak alapskin (windows classic), de ki hogy szereti :)

@hejehuj: Nagyon sok tutorial fellelheto a neten asztal atalakitasrol, de tudod mit? ugy is be lett igerve ide a blogra par tutorial, a jovoheten rittyentek egyet XP-hez es Vista-hoz! :)

wut 2009.01.25. 21:00:17

@mnmlst: én személy szerint várok bármilyen ismertetőt, az objectdock-om vagy 60mb-ot, meg viszonylag nagy proci időt leköt, remélem van "olcsóbb" alternatíva...

remélem ezzel sikerült még nagyobb kedvet csinálnom hozzá!

wut 2009.01.25. 21:01:49

ja és a nevedből kiindulva, rendkívül kíváncsi lennék a Te desktopodra!
megosztod?
:)

sikitomi 2009.01.25. 21:19:26

@wut: meg fogom osztani, igen ;) de nem annyira minimalista mint a nevem sugallja :))

sikitomi 2009.01.25. 21:30:42

@wut: Na még annyit, hogy már volt az asztalom az oldalon, ő lenne:

A mostani shotra még azért egy kicsit várni kell, mert még nincs teljesen kialakítva, de lassacskán dolgozom rajta, csak nincs ilyenekre nagyon időm :)

hejehuj 2009.01.26. 18:40:09

az opera skin neve: phoenix's pure city

és persze hip-hop RuLZ :D

 
 
süti beállítások módosítása