2009.01.27. 09:28 sikitomi

Gondolom valamilyen sorozat szereplői lehetnek. Én nem nézek tv-t. Nincs is. Viszont ennek az asztalnak a tulaja már szerepelt nálunk (MSI MISI), de sajnos ezen sem sok minden látszik, de a Frank Herbert's kezdetű mappa viszont igen és nekem ez a név nagy kedvenc. Dűne. Nagyon nagy könyv. Gondolom más is olvasta :))

4 komment

Címkék: firefox msn winamp nod32 utorrent

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr69905540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.27. 11:10:14

A Dűne az tényleg jó könyv :)
Amúgy mnmlst, szerintem 95%, hogy a sorozatot ő se TV-ben nézi. :) Én se nézek TV-t.
Amúgy meg "How I met your mother" a sorozat címe.

sikitomi 2009.01.27. 11:46:21

@Sunsetjoy: Ooo... lehet O sem TV-n nezi, teny en sem azon nezem amit nezek :) Jo sorozat ez a "How I met your mother"? House hianyom van es kellene valami ami megfeleloen potolja az urt :)))

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.27. 12:26:10

@mnmlst: ez szerintem nem a megfelelő hely arra, hogy sorozatokról regéljünk:) MSN-t (na persze, ha használsz olyat) megadhatnál.

sKari 2009.01.27. 13:22:57

Az asztal annyit árulkodik, hogy az illetőnek jó humora van, ha szereti ezt a sorozatot, másrészt hogy jól bírja az erős fényt. Nekem kifolyna a szemem ennyi fehértől.
Az off rész pedig annyi lenne, hogy a How I met... inkább a Jóbarátok okozta űrt tudja pótolni, de mindenképp ajánlom!

 
 
süti beállítások módosítása