2009.01.27. 13:45 PaganMaga

...még tavaly kaptam egy shotot, csak ügye elveszett a sok között. No, de ami késik nem múlik, főleg, hogy jött emlékeztető is.

Tehát az első shot. Így elnézve értem miért is halogattam a megjelentetését, jól néz ki a háttér ugyan, de sok mindent nem lehet róla írni. A beküldő is csak ennyit írt hozzá: a tamagocsim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán a napokban érkezett a frissítés két shot formájában.

Helo,

Egyszer már küldtem be képet, az sajnos nem került ki a blogra (mondjuk nem is mondott túl sokat)
Az asztalomról csak annyit, hogy nem szeretem ha rendetlen, talán emiatt törekszem a minimál stílusra, illetve a kényelmes használatra. Az ikonoknak nem sok értelmét látom, én inkább gyorsindító párti vagyok.
Az asztalon lévő MSN partnerek nevét kiretusáltam (nem az a lényeg). A print screen kedvéért  jelenítettem meg minden partnert, egyébként csak az elérhetők látszanak.

Itt már kicsit több infóhoz jutunk, bár nekem általánosnak mondhatóak az elérhető programok. Talán a "PDF jelszó feltörés", Reader Pr0, Distiller és LiveCycle kombó utalhat valamire, de így hirtelen el nem tudom képzelni, hogy mire.

9 komment · 1 trackback

Címkék: google firefox xp gmail msn skype last.fm winamp utorrent google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr17901206

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: gift items for ladies 2018.12.09. 10:05:35

Pl sql developer 10 product code serial number password - necceikapart

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.27. 14:21:37

Ezekkel aztán lehet pdf-et csinálni :) A múltkorában láttam olyan pdf fájlt, amiben 3D-ben lehetett mozgatni az objektumot. Semmi külön progi nem kellett hozzá, sima reader. Na, az zsír volt.
Látszik, hogy szereti a Google-t ^^
Ja és végre látni valakinél Whereisit programot! Akinél mondjuk tornyokban állnak a lemezek, annak igen hatalmas segítség :)

vadtapir 2009.01.28. 13:40:43

szia!
valami bővebb infot tudnál adni arról hogy hogyan tetted ki az msn partnereket az asztalra? egyébként tetszik :)

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.01.28. 13:57:20

az elsőnek a háttere nagyon tetszik. esetleg tudvalaki küldeni egy linket ahol ilyen vagy esetleg hasonló képeket találok?

sikitomi 2009.01.28. 14:39:07

@ViKo: most csánya leszek, de a www.deviantart.com -on annyi cuccot találsz, hogy húha :) nem szándékom közönségesnek lenni, félreértés ne essék! ;)

bozsi.´ ´ ´ 2009.01.28. 14:57:43

@vadtapir: jobb klikk a partnerre, Messenger plusz lehetőségek -> Megjelenítés az asztalon

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.01.28. 15:55:44

@mnmlst: ismerem a deviantartot de annak elég kevés szerintem az esélye, hogy véletlenségból ráakadok ;) esetleg egy kulcs szó jól jönne, próbáltam a kép oldalán lévő szöveget lehámozni de csak a "different happy people"-ig jutottam.

porkolabisti 2009.01.28. 16:47:09

@ViKo: már nemtudom hol találtam a képet, elküldöm ha megadsz vmi címet.
@vadtapir: Messenger Plus kell hozzá azon belül meg nézd meg a beállításokat:)

közben megtaláltam a hátteret:
lohere.net/w/image/0806/01382_typeon_1280x800.jpg

vadtapir 2009.02.10. 00:38:28

jahogy kell hozza msn plus :) éértem! köszi!

 
 
süti beállítások módosítása