2009.02.02. 07:59 sikitomi

Kellemes hétfő reggelt mindenkinek! :) Ma Self_ aka. dragonblue új asztalát csodálhatjuk meg, amihez ez az üzenet érkezett:

Sziasztok, itt Self_!

Régen DragonBlue névvel küldtem be egy desktopot, azóta már volt egy kissebb átalakítás, de azt nem küldem el, mert nem volt készen... De ez már az első "működőképes verzió", és egy jó idejig ez fogja az új 1440x900as monitoromat díszíteni.

Kis történtet:
Hasonló Szplötty-hez, karácsonyi új monitorhoz új theme dukál? Nem?
Ezért Januárban csináltam egy überkezdetleges "Újmonitor-karácsonyidesktop v0.3" ami egy liner theme volt, csak a fás desktop helyett egy ilyen modern "hajnali harmat" nevezetű kép volt a desktop. Mondtam ezt nem küldöm be. Elkészült z "UM-KD 0.5" ami egy katasztofális szürke theme volt. Végül is ma megcsináltam az "UM-KD 1.0"-t :D.

Kis infó:
Theme: Na ezt nem tudom, devianArt-ról szedtem
Dock: Rocketdock, egyedileg válogatott ikonokkal
"Übermérő mütymürüty": Raimeterből Samurize lett mert a game kissebb felbontáson fut (Ami nagyobb FPS-t jelent szóval az fontosabb :D), és összevissza csúszik.

Ennyi lenne a hónapi termés. Jó csemegézést
Seif_
 

Várjuk a további fejleményeket! ;)

4 komment

Címkék: firefox msn dock mediaplayer samurize

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr31915466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maniac90 2009.02.02. 09:03:24

szep letisztult munka, nekem tetszik, mellesleg en a helyedbe az ip cimet kisatiroztam volna :)
ja es a visual style neve Lakrits Visual Style és innen toltheto: lassekongo83.deviantart.com/art/Lakrits-Visual-Style-59440359

wut 2009.02.02. 10:06:15

azért ez a laminált padló háttér elég durva! :)
csak viccelek, nem gáz, (hihetetlen, de) jól néz ki.

sikitomi 2009.02.02. 10:30:25

@maniac90: köszi, hogy szóltál, észre sem vettem basszuskulcs... javítva ;)

szekelya 2009.02.02. 11:37:01

Miért baj, ha látszik az IP cím? Nem naívságból kérdezem, a hálózatbiztonság szinte a hobbim.

Szép desktop, én is használtam ezt a hátteret, de a színe nem jött be, utána inkább ilyesmivel nyomtam:
oliuss.deviantart.com/art/Wood-Wallpaper-2-87623810

A saját samurize konfighoz dukálna egyedi ikon is. :)

 
 
süti beállítások módosítása