2009.02.03. 11:05 sikitomi

Igaz nem árul el semmit ez az asztalka, viszont aki küldte, írt hozzá egy kis üzenetet:

Szia!
Nemrég találtam meg a blogodat, gondoltam megszínesítem egy linuxos asztallal, úgyse látni ott túl sokat (még címke sincs neki...)
Minden jót!
Fruzsi

Köszönjük a képet!

13 komment

Címkék: firefox ubuntu vlc

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr68919681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maniac90 2009.02.03. 15:02:32

tipikus csaj-desktop :P ... de a szineki szepen harmonizalnak

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.02.03. 15:10:59

mondjuk nem sok csajt láttam még ubuntut használni

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.03. 15:15:07

az asszony is azt használja...

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.02.03. 15:48:56

"megszínesítem egy linuxos asztallal, úgyse látni ott túl sokat"

LOL, gyakorlatilag ugyanezt írtam én is a saját beküldésem mellé. Linux rulz, én párom is használja, mondjuk ő nincs oda érte. :P

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.03. 16:54:20

Ja, szerintem is szép színek, de ilyen világosság elősegíti, hogy TFT előtt barnuljak :D

gothmog 2009.02.03. 17:24:05

Ubuntus csajok: Sziasztok! :)
Én még dobnék az ájkendin annyit, hogy a két panelt félig átlátszóvá teszem. De ez már csak az én mániám.

sKari 2009.02.04. 11:53:03

Fruzsi asztala, egyetlen mappaikonnal, melynek neve: Ági! :)
Előre is bocsánat, nem piszkálódok, csak szemet szúrt.
Különben tényleg szép asztal és tényleg nagyon világos. És minden tiszteletem a Linuxosoknak, én még telepíteni se tudnám. :P

gothmog 2009.02.05. 17:36:54

@sKari:
dehogynem ;) Azok az idők már elmúltak. A telepítés egy esetben ütközne akadályba, ha valamelyik hardvered nem támogatott, de az kibukik már az elején.. Az ubuntu.hu-n például képekkel illusztrált, "fool-proof" típusú leírás van a telepítésről. Ami amúgy semmivel sem bonyolultabb, mint egy windowsnál. Csakhát, más. Teljesen.

gothmog 2009.02.05. 17:39:13

A világos háttér egyébként laptopon nem olyan súlyos, mint amilyennek kinéz.

picifruzsi 2009.02.05. 22:44:27

Sziasztok!
Köszönöm a dicséreteket!
Be kell valljam, nem én telepítettem az Ubuntut, de csak azért, mert sajnos kellett mellé windowst is rakni, így egy kicsit bonyolultabb volt. Viszont nagyon jó, én nagyon szeretem! És köszi Bachterman, erre még nem is gondoltam, hogy a témát változtatgassam, ezzel elbíbelődök egy darabig :)
Az Ági mappáról: Ági a szobatársam :) Úgy néz ki, már ő is megbarátkozott a Linuxszal :)
A világos háttér meg egyáltalán nem zavar, nem szoktam órákig nézegetni :)

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.02.06. 22:01:41

@picifruzsi: Na ja, nem azért van az embernek számítógépe, hogy az üres asztalt bámulja. :D Egyébként szép.

kairakuda · http://zann.hu 2009.02.09. 21:24:55

Hú, még sose láttam a "szemgolyók a panelre" szolgáltatást élesben, persze kipróbáltam én is, de végül győzött a józan ész, és leszedtem...

Kellemes rácsodálkozni végre egy linuxos "budoárra".

 
 
süti beállítások módosítása