2009.02.05. 09:25 sikitomi

Árpi az asztal képei mellé még írt nekünk pár sort is, de ami a legjobban tetszik, hogy a tálca ikonokat még feliratozta is nekünk, hogy könnyebben kitalálhassuk, hogy ki is Ő!

Kedves asztal.blog.hu!
 
Gratulálok a bloghoz, igazán jó ötlet!
Én is kíváncsi vagyok, hogy ki vagyok: íme a kis testreszabott asztalom (csat.). :)
 
Az első kép az, ahogy kinéz a desktop, a második a hozzáfűzött vizuális magyarázat.
A nekem kellő dolgok elvileg két kattintással elérhetőek bárhonnan.
 
Minden jót kíván!
 
Árpi

2 komment

Címkék: msn skype diablo winamp

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr96923887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maniac90 2009.02.06. 19:04:10

szep rendezett desktop, de nekem tul vilagos.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2010.06.24. 14:54:59

Nem rossz, de a start menüs módszer nem tetszik. 2,5.

 
 
süti beállítások módosítása