2009.02.07. 10:01 sikitomi

Ismét egy frissítéssel (régi) tudok szolgálni (igaz ez még szintén a régebbi asztalok között volt), szóval ha van még frissebb, ígérem sokkal hamarabb ki fog kerülni ;)

Az ikon méret itt is maradtak olyan picik (bár szerintem pojéén), de nem olyan vaksiknak való mint én vagyok :) Látom játszani azt nagyon szeretsz és nem is akármivel! Homm 2! Nekem is Ő az abszolút kedvencem, egyik Homm rész sem tudott nagyon túltenni rajta (na jó, a 4., de annak a grafikája vmi borzalom, de a játékmenete az frenetikusan jóra sikeredett!), COD, COD hátán, gyári win gammák. Ó! Most látom, hogy fotózni is szeretsz, Nikon ikonkák. Lightscribe. Ismeritek? Nagyon faja kis cuccos, csak ne lennének olyan marha drágák a lemezek és ne tartana negyed óráig, mire megcsinálja a dógát... :S

Még egy kérdés a végére. Ez az "AntiVir" nevű cucc ez jó? Csak mert én még anno 1x kipróbáltam, aztán ráraktam egy AVG-t és egyből riasztott egy olyan progg miatt (krekk), amiért az AntiVir nem...

4 komment

Címkék: firefox ie photoshop cod passziánsz wmp homm2 temspeak

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr100928004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.07. 14:14:59

Hm, elég nyilvánvaló számomra, hogy CoD a fő vonulat. Sőt, talán klánban is van, ha már TeamSpeak...
Akárcsak én, csak nekem külön nincs asztali ikon mindenre:)

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.02.07. 17:19:37

AntiVir elmegy, de frissítésnél mindig zaklat valami reklámablakkal. Krekkekkel meg ésszel szórakozunk. :D

Gabesz. (törölt) 2009.02.08. 14:34:08

AntiVirt használok énis, csak ugye ahogy laca mondta előttem, ne lenne az a reklámablak.. :)

maniac90 2009.02.08. 17:20:11

szerintem a legjobb free antivirus progi az avira, igaz ott is van reklamablak :P

 
 
süti beállítások módosítása