2009.02.09. 08:40 Sunsetjoy

Egy ideje szemezek ezzel az asztallal, úgy döntöttem most posztolom. A háttért egyetlen alak uralja egy nála nagyobb mesterlövész puskával (bár úgy tűnik, mintha airsoft fegyverről mintázta volna a rajzoló: Airsoft sniper ). A kép eredetijét is megtaláltam, de várok, talán a küldő maga akarja elétek tárni...

Vagy szinte mindenevő játékok terén, vagy egyértelműen többen használják a gépet: a kártyás/logikai/ügyességi játékok jól megférnek az RPG-kel és MMORPG-kel, meg ráadásként FPS-ek, sportmenedzser játékok, némi szimuláció... szavamra ha még ott lenne egy kereskedelmi szimuláció, letenném a hajam :)

Két olyan programot látok, amit régen, vagy soha nem láttam feltelepítve: StrongDC meg Gamespy. A Winamp (ha jól sejtem) skin is kiemelendő, tetszetős, vagány. Szerintetek?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr54929659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.09. 10:56:15

ker.szim.-hez agy is kell. ;)

chevyfan 2009.02.10. 21:06:42

Üdv! A gépet a feleségemmel használjuk ketten, szerintem kis logikával ki lehet következtetni, hogy mit használok én és mit ...-né. Valóban winamp, anunaki skin. Ker. szimuláció: car tycoon jó lesz? Ikon nincs, de fennt van:-) Strong DC-ról főleg csengőhangnak való mp3-at szedek. Gamespy-t valóban nem használtam kb 1,5 éve, Moha-hoz, Swat-hoz lett feltéve. Háttérkép devianart-os.

 
 
süti beállítások módosítása