2009.02.11. 11:57 sikitomi

Na ez a cím egy pöppet félreérthető, de nincs szó semmilyen répáról! :)) A nagy kékség után jött ez a cím :)) Nos... szeretnék csatlakozni Pagan azon álláspontjához, hogy szereti, amikor jön levél az asztal(ok)hoz és leír bizonyos dolgokat a tulajdonos(uk). Wiki asztala nagyon szép, letisztult és Ő is írt nekünk egy szép levélkét:

Szia!

Már elég régóta figyelemmel követem a blogot, de csak most jutottam el odáig, hogy én is küldjek Neked egy screenshotot. Pontosabban kettőt. Egy logint, és egy desktopot. Elég gyakran változtattam a desktopomat, de már egy ideje ez van. A régiekről is készültek pillanatképet, és megtartottam őket, emléknek :)

Azt hiszem most mindent DeviantArt-ról gyűjtöttem be. A login és a háttér Boss019 Prime című munkája. A téma pedig gfxOasis, amit Kol készített. Fent a már jól bevállt Rocketdockot találjuk, és az ikonok pedig Vista Icon Pack-ból vannak, ezt is DA-ról vadásztam, és Zawir-nak köszönöm.

Ezen kívül fent van a Vista Inspirat Bricko Pack is. Jobb oldalon Rainmeter dolgozik, HUD.Vision nevű témával, amit Jiri Mahel készített, megtalálható DA-n.

Várom a véleményeket, vajon ki vagyok, és mit csinálok ;)

Üdvözlettel:
wiki

13 komment

Címkék: msn pannon paint lomtár rocketdock notepad rainmeter

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr84934401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.11. 12:47:50

Így van, írjatok hozzá levelet!
Én a felhasználó képét még megemlítettem volna, ki ismeri fel kapásból? :)
Személyes véleményem szerint az ilyen asztalokért érdemes csinálni az oldalt, átgondolt, szép színvilágú asztal és segédprogramok.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.11. 15:55:58

a loginkép tiszacipő.
a júzer meg kurvára ráér. ;)

Gabesz. (törölt) 2009.02.11. 16:03:04

Gyönyörű, egyszerűen gyönyörű.. Tiszacipő ehh :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.11. 17:07:52

Bár én érnék rá ennyire :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.11. 17:09:01

Ja és azt vágjátok, hogy "Jobb oldalon Rainmeter dolgozik, HUD.Vision nevű témával", közben meg bal oldalt van:)

The ultraegoist 2009.02.11. 19:09:59

Üdv! Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan kikerül az asztalom :) Köszönöm! Meg a dícsérő szavakat is! Azt meg, hogy melyik a jobb és bal kezem, soha nem tudtam igazán :D Bár ez így nem teljesen igaz, de ha pl. autóban navigálok, arra kell figyelni, amerre mutogatok, s nem arra, amit mondok. Aki ismer, már megszokta, fordítva vagyok bekötve, ez van.

Miből gondoljátok, hogy ráérek?!

További szép napot és mindörökké Tisza :P

balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.02.12. 03:03:58

az újraindítás icon a legjobb :-)))

GDP 2009.02.12. 12:30:56

@Sunsetjoy: Ez a jobb-bal dolog máig nem hagy nyugodni... :D

@wiki003: mindörökké Tisza. Meg rulez is. :)
Hogy miből lehet arra következtetni, hogy ráérsz? Mennyit törődsz az aszaloddal heti átlagban? :]

The ultraegoist 2009.02.12. 13:25:49

Keew! Valójában viccesen hangzik, de nem szoktam különösebben foglalkozni az asztalommal. Viszont nem töltök oda semmit, és amit csinálok, azt is csak ideiglenesen tárolom ott. Talán ezért tűnhet rendezettnek a dolog.

GDP 2009.02.12. 23:12:50

@wiki003: Van egy olyan rossz tulajdonsága az ms szoftvereknek, hogy az asztal általában egyenő a c: meghajtó valamely részével, mint adat. Egyszer régen csúnyán elszállt az egyik winyóm (aztán meg is lett mentve :]) és azóta csak azt hagyon cére mászni, ami nagyon oda akar -> asztalon én is csak fontos dolgokat tárolok, de amint kicsit régebbi shotomnál is láthatod (asztal.blog.hu/2009/02/05/3_attraction) én sem vagyok asztali ikonfíliás. :) És tetszik, hogy erre egyre többen ügyelnek. ;)
Az america's army tényleg jó?

The ultraegoist 2009.02.13. 14:22:18

@KEEW: Nekem is minden programom, amit lehet, az máshol van... S mindig van egy mentésem a C-n tárolt adatokról. Ezen az asztalodon nagyon tetszik az a jegyzet cucc. Az mi?

AA szerintem jó. Nem egy CoD4, de játszható. Gyorsan indul, jól kezelhető, nekem nem volt eddig gondom vele, bár ritkán játszom. Pont arra jó, amire használom, félévente egyszer, ha olyan kedvem támad, játszom egy kicsit és ennyi. Érdemes kiróbálni, aztán ha nem jött be, uninstall.

GDP 2009.02.14. 18:05:03

@wiki003: A jegyzet cuccot illetően olvasd el a leírást, amúgy rainlendarhoz ügyeskedtem hozzá. :)
Megvan otthon az AA, csak még nem szakítottam rá időt - és egyelőre nem is lesz rá időm. :(

sztewe · http://sztewe.deviantart.com/ 2009.08.29. 14:37:19

szép, szép, én is küldök 1 et :D

 
 
süti beállítások módosítása