2009.02.16. 10:35 Sunsetjoy

Megvallom őszintén a legelején, hogy nem vagyok anime-rajongó (csak nagyjából vagyok tisztában a dolgokkal), ezért ilyen témába nem is megyek bele:) Érdekes, hogy sok beküldő a blogot olvasva (vagy legalábbis tálcán mutatva) csinálja a képet, talán hogy előrébb kerüljenek a sorban? :P

Programikonok: 2 fajta torrentkliens? A Limewire hálózatot (progit) hiába ajánlották, kipróbáltam, nem jött be. A dnetc az is valami fájlmegosztós p2p kliens? Azért látom, hogy próbálsz védekezni a spyware ellen is:) Klasszikus NFS Porsche (manapság kuriózum), Unreal Tournament (első, egyedül ezzel játszottam).

Íme:

6 komment

Címkék: firefox csaj anime utorrent limewire

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr25944787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sKari 2009.02.16. 16:29:48

Én benn vagyok az animézésben egy rövid ideje, de nekem sem ismerős a képen szereplő szereplő. :)
A blog pedig azért van mindenkinek a tálcán, mert a folyamat ugye a következő: júzer rátalál a blogra, teccik neki, akar beküldeni képet, ezért a böngészőt tálcára dobja (mivel ez még kelleni fog a beküldés során), majd csinál egy screenshotot, mert a többségnek szerintem nincs mentve alapból. Én legalábbis így csináltam, gondolom másnál is hasonló.

Ylla Kier 2009.02.16. 19:29:47

Csatlakozom az előttem szóló sKarihoz. Az én képem is hirtelen felindulásból elkövetett screenshot eredménye volt.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.16. 20:34:50

a proséhez peccs kell, mert új winfosok alatt nem megy.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.17. 17:44:06

Ja, anno az IG 2-vel akartam játszani ikszpé alatt, nem igazán ment. :(

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.02.17. 19:18:59

édes istenem mennyi vírust szoptam én be limeware-el.

ha elfogadtok egy jótanácsot, a legjobb fájlmegosztó a google. nemszabad se DC-t se torrentet, se bearshare-t, meg egyáltalán programot használni.
nekem átlag max 5 perc keresés után 99%ban megtalálom amit szeretnék megaupload-on, vagy data.hu-n. még az mp3portal halála után is.

GDP 2009.02.18. 10:43:07

@b4ndee: Vannak ritkaságok, amiket szerintem életemben nem találtam volna meg csupán guglival, ilyenkor jól jön egy megbízható trekker. ;) (RIP mp3p.)

 
 
süti beállítások módosítása