2009.02.19. 11:16 Sunsetjoy

Az alábbi asztalnak nem tudtam hirtelen jobb címet adni, de valószínű, hogy nem emlékezni segítenek a kép főalakjának...

Igen "szűkszavúan" beszél az asztal az ikonok nyelvén, hiszen a rendszer alap ikonjain kívül két mappa látható, bár talán a nevük sejtethet valamit.
A levelező az Outlook? Nem igazán láttam még működés közben, pláne az ikonját nem ismerem. Az IE és az FF mellett a harmadik böngésző az a Maxthon (jó az?) akarna lenni? Winampból pedig a tálcán izgő-mozgó "verziót" szereti a kép beküldője...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr85951499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombspace 2009.02.19. 19:33:04

A Maxthon az fullra u.a. mint IE csak rá van írva h Maxthon :D

Amúgy én nekem 10 percenként BSoD volt szal RI de azért összehoztam vmit ;) Majd posztolom

pottyoslabda 2009.02.23. 19:51:16

@bombspace: Pont emiatt én már ki se próbáltam.. nem szeretem az IE alapú böngészőket :S

 
 
süti beállítások módosítása