2009.02.23. 13:19 Sunsetjoy

Tényleg nem voltam képes ennél frappánsabb címet kitalálni, de kommentben kifejthetitek azt is, hogy vajon honnan vettem ezt a címet az alábbi háttérképnek:)

A sima fekete háttér témamentes Windows operációs rendszerrel párosítva. Ezt láthatjuk, és elég sok magáért beszélő ikont, amelyek közül számomra is sok ismerős van. A felhasználói programok közt semmi igazán olyan, ami igazán különleges, de játékok közt van egy, ami kérdésre sarkall: a Flight Simulator tényleg akkora játékélményt nyújt? :)

4 komment

Címkék: firefox fekete everest steam chrome mirc

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr35960589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njord 2009.02.23. 14:25:14

A FligthSim valóban képes nagy játékélményt nyújtani, az fix:P. Különben én bírom a letisztult stílusú asztalokat, de ez már túl kopár nekem.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.23. 15:17:11

A tiszta asztalokat én is szeretem. Egyszínű vagy sima háttér (akár a winxp hivatalos háttere), plusz valamilyen egyszerűbb téma, és a virtuális én kiélése 1 hónapra meg is van oldva :)

TiElite 2009.02.23. 18:47:53

Chrome---> böngésző 22:22--->idő :) címből vmi más asztalt képzeltem el, úgyhogy kreativitásból most marad a karó xD Bár biztos jobb cím, mint a "Nagy fekete játékos izé"

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.02.23. 22:01:57

Ez van, nem mindig tudok sziporkázni xD

 
 
süti beállítások módosítása