2009.02.25. 21:00 PaganMaga

Állandó kommentelőnk Bachterman volt oly szíves és egy linket küldött amely érdeklődésünkre tarthat számot. (aki ezt a kifejezést itt a végén kettőnél többször, lassan elolvassa azt fogja tapasztalni, hogy semmi értelme...)

http://kaelri.deviantart.com/art/Enigma-103823591

5 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr30965079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.25. 22:12:26

de az emiledet kurvára elkúrtam ám. mindeddig azt hittem, hogy pogány manga vagy (paganmanga), amíg a gmail-démon fel nem világosított, hogy tévedek. :)

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.02.25. 23:04:10

Háhh! Pedig már a legelején feltünt, hogy így nevezel, de azt hittem tréfálkodsz :D A nevem Pagan, de mivel majd' mindenhol foglalt ezért lettem maga PaganMaga. Manga dolgoktól elhatárolódom... ;)

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.02.26. 07:52:48

#PaganMaga
(aki ezt a kifejezést itt a végén kettőnél többször, lassan elolvassa azt fogja tapasztalni, hogy semmi értelme...)


visszaolvastam, majd hangosan felröhögtem :D

a link zsírság, ha használnék ilyen übermérőmütymürütyöket most fülig érő szájjal tölteném. nesztek még 2 devart-os link

~lassekongo83 mester XP témái
lassekongo83.deviantart.com/gallery/#Visual-Styles [ez az arc hányja magából a jobbnál jobb témákat, érdemes néha ránézni]

ezt meg ma reggel találtam és néztem is rá egy nagyot
lemondesign.deviantart.com/art/Pure-30499219

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.26. 09:12:31

lassekongo sztem csak overhype-olt. próbáltam már a témáit, de használhatatlanok. screenshoton jól néznek ki, de egyébként...

maniac90 2009.02.26. 15:15:06

@Bachterman: szerintem lassekongo temai a legjobbak, az osszeset kiprobaltam es megszerettem oket, attekinthetoek, egyszeruek es megis kulonlegesek .... legalabb is ez az en velemenyem

szemezgetni valo :D
www.jackrebel.com/

 
 
süti beállítások módosítása