2009.02.26. 08:25 Sunsetjoy

Ugyanis ha jól látom, akkor a Terminátor sorozat egyik promóciós képe van az itt látható asztalon (konkrétabban a "jó terminátor"). (Sorozatrajongó vagyok, de ez az egyik sorozat, amit jómagam elkaszáltam a második évad elején...)

Az asztalon szép nagy ikonok hirdetik a beküldő tevékenységét, játékait (az fps és a fantasy a két nagy kedvenc műfaj a jelek szerint).
Jobboldalt sidebar-színe most jól harmonizál a háttérrel (Vista vagy Yahoo/Google? annyira hasonlítanak, én meg nem szoktam használni). Ismét egy irces (a régi időkből / csevegőoldal felületének / netán warszervezésre?) tűnt fel a horizonton...

7 komment

Címkék: firefox cod csaj wow cod4 mirc

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr38965846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.02.26. 09:17:51

csak nehogy személyi kölcsönt vegyél fel!

-Thingol- · http://iTouch.hu 2009.02.26. 12:38:39

helyes, én is kaszáltam a terminatort

pottyoslabda 2009.02.26. 18:20:06

Az MSN-es minialkalmazást honnan töltötte a kedves beküldő,lehet tudni?

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.02.26. 18:55:10

WSW!!! \m/

Warsow-t se láttam itt még senkinél, rajtam kívül :]
gyertek lőni. warsow.net
én általában acc/ryuk. néven vagyok valamelyik ica vagy race szerveren ^^

st0rmy 2009.02.27. 16:53:37

Üdvözletem. Ez az én desktopom volna. Alap XP ViStart programmal. Kölcsönt nem veszek fel, nem nekem kellet hála az istennek. :D Az msn-es cucc egyszerü megoldás: ha van msn plussod akkor a partnereden jobbklikk -> partner megjelenítése az asztalon. Aztán csak behúzod az oldalsávba. :)

(Terminator sztem meg jó sorozat, bár a második évad második fele már gondolkodtam énis a kaszán :/)

 
 
süti beállítások módosítása