2009.03.10. 08:27 PaganMaga

Nézegettem ezt a shotot, teszett meg minden, de valami ismerős érzésem volt vele kapcsolatban. Feltünt a levélből, hogy az illető már szerepelt itt, emlékszem a képre is ami ezesetben polaroid képként jelenik meg. Ha jól emlékszem írországi fotó, a régi asztalon teliben volt, mint háttér. Aztán rájöttem, hogy mi a fura... igen, az én hátterem is ez a bőrszrűség. Nem tünt fel elsőre, annak ellenére, hogy van egy ilyen blogom. Ha jól sejtem az ikonok fénye némi photoshop trükk, eredeti megoldás.

Sziasztok!
 
Ez már a második desktopom itt, nem titkoltan az oldal hatására módosítva.
Amióta az elsőt feltöltöttem, folyamatosan próbálok valamilyen egyedi asztalt kialakítani.
A legnagyobb problémám, hogy amikor dolgozom, vagyis használom a gépet, akkor nem látszik, csak ha nem fut semmi. Ez meg sajnos ritkán fordul elő. De ettől függetlenül szeretem a háttérképeket "hegesztgetni". De sebaj, majd beállítok egy harmadik monitort is, amin csak a háttér lesz! :)
 
Üdv mindenkinek, aki nem fér a bőrébe és egy szebb-jobb asztalt próbál barkácsolni magának.
 
Imre

4 komment

Címkék: firefox gadget winamp pscs3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr71991515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása