2009.03.11. 13:34 PaganMaga

...és nem Hoan. Mert azt hiszem régebben Hoan néven tettem ki az asztalát. Ez meg azért van, mert sokszor egy sor nélkül jönnek a képek, így a mailfiókban beállított feladóból reszelek egy nevet a képnek, remélve, hogy így nem keverem össze őket. Ez eddig rendben is volna, de mikor társszerzőként csatlakozott hozzám Sunsetjoy és mnmlst (aki jólmegérdemelt szabadságát tölti épp), elfelejtettem szólni erről így ők többször hivatkoztak az ilyen barkácsolt nevekre. Ezúton is bocs érte :)

No, de lássuk mink van mára b4ndeetól! Fut egy razer driver, ami drága gamer egeret sejtet, van is pár fps a fura startmenüben és hozzá ventri is. Aktiv játékosnak tünik nekem. CB, ESL vagy csak fun?
Kellemesen elborult montázs a háttér, hozzá csinos témával és harmonizáló dock-kal. Pff... most ez úgy hangzott mint valami borsznob véleménye egy korty jófajta bor után. Inkább idézek, abból sosincs baj.

Hiho!
Uppoltam Xp-ről Vista Ultimate-re, és ezzel neki is álltam kihasználni az aero nyújtotta lehetőségeket.
Túl sok változás nincs a legutóbbi shot óta, de annyira bele vagyok most szeretve ebbe a témába, hogy mindenképpen meg kell, hogy osszam :]
Íme hát használat közben, és "alaphelyzetben"
wallpaper: innen
theme: innen

* kedves adminisztrátor aki kiteszi: lekötelezne, a hoan helyett b4ndee-t írnál, előre is köszönöm =]

Meg kell jegyeznem, hogy van már ennél frissebb shotunk is tőle, de azt majd később :)

10 komment

Címkék: opera vista ventrilo dock

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr3993485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.03.11. 13:56:40

#PaganMaga
"Fut egy razer driver, ami drága gamer egeret sejtet"

gamernek gamer, de nem olyan drága, sőt még csak nem is razer, csak pár alkatrésze.
Microsoft Habu a drága, ittvan ni:
www.razerzone.com/microsoft-habu

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.03.11. 14:42:43

Ehh.. még, hogy válság van... 3-4 éve 30ezret költöttem egér+pad kombóra, most meg feléből megvan ugyanaz a kategória :/

Lassan le kel cserélnem a copperhead-em, mond csak jó egér ez? :)

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.03.11. 15:13:02

én nagyon szeretem. tudja azt amit egy razer logóval ellátott rágcsálótól elvár az ember. súlyra, méretre nekem ideális, és a microsoft "doboz"nak köszönhetően esztétikusabb is (mint mondjuk egy boomslang:] )

amikor elhatároztam, hogy veszek egy komoly egeret, hamár WarSoW race-ben ott ficegtem a top10-ben, 4 lehetőségen gondlkodtam:

Razer Lachesis
www.razerzone.com/catalogsearch/result/?q=lachesis&image.x=0&image.y=0
de ezt amikor a kezembe vettem rájöttem, hogy túl nagy

Microsoft Sidewinder
www.microsoft.com/hun/hardware/prod.aspx?id=m27
erről meg kiderült, hogy katasztrófálisan kényelmetlen

Logitech MX Revolution
www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/130&cl=HU,HU
nem kifejezetten gamer egér, de tud annyit, hogy akár professzionális játékra is alkalmas.szép is, sőt egyenesen gyönyörű, ellenben akkor még aránytalanul drágának számított, ma már kifizethetőbb, lehet, hogy le is csrélem a Habu-t.
hamár: használt nemkell? ;P

facew0w 2009.03.11. 15:42:10

Szerintem meg MS 3.0nál senkinek nem kell jobb egér :D Nekem az van + QcK Heavy

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.11. 19:39:26

"annyira bele vagyok most szeretve"
aha, a macska meg fel van mászatva a fára, mi?

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.03.11. 19:49:13

ilyen a jó üzletember - a kákán is csomót keres.
semmi baj sincs azzal, hogy szeretve. üljlekettes

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.12. 16:37:00

@b4ndee: végül is valóban semmi baj nincs azzal. előbb-utóbb az mta majd ezt is beleírja a magyar helyesírás szabályaiba, ha eléggé konzisztensen és elég sok helyen használod. ;)
amúgy meg üzletember? \:|

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.12. 21:56:38

Szerintem hoan-nak te írtad annak idején. És szerintem szóltál a dologról, hogy a fájlneveket fabrikálod, talán párszor előfordult ez a "hibás" névmegjelenítés, de jobbára akkor, amikor korábbi képre utaltam vissza.
Na de így járnak azok, akik azt se írják le a beküldött kép mellé, hogy "fapapucs" ;]

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2009.03.13. 16:45:58

@Sunsetjoy:
a gmail Horváth András néven küldi, ebből csinált PaganMaga anno hoan-t. Visszakeresni ugyan nem fogom, de szerintem a legelső shotomhoz is fűztem már valamilyen kommentet.

@Bachterman:
Nádasdy Ádám:
Meg lesz mondva a tuti
seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/83.html

hejehuj 2009.03.13. 21:42:20

áháh a száni nekem is ott van gyorshívón :D

egyébként szép asztal :)

 
 
süti beállítások módosítása