2009.03.13. 21:00 PaganMaga

Minden koncerten eljön a pillanat amikor a zenekar megpróbálja megénekeltetni a közönséget. Megpróbálkozunk hát mi is egy ilyesmivel, nevezetesen egy játékkal ami ha érdeklődést vált ki belőletek akár sorozattá is kinőheti magát.

A játék neve legyen... hm... inverz!

A blog alapötlete az volt, hogy egy beküldött shot alapján találjuk ki, milyen ember a beküldője. Az inverz játék lényege épp ennek fordítottja, azaz mi mondjuk meg kinek az asztala és ti alkotjátok meg azt.

Minden játék két, választható opciót tartalmaz. Az egyik szerint kitalálunk egy karaktert, pár jellemző tulajdonsággal, a másik opció pedig egy ismert ember lesz. Minkét esetben a cél, hogy olyan asztalt alkoss amilyet elképzelsz az adott figurának. Vagy egyik vagy másik opciót választhatod, kreatívabb elmék akár mindkettőre küldhetnek képet. A játék nem titkolt célja a szórakoztatás, tehát ez a vezérfonal, legyen vicces! Az esemény hétvégétől hétvégéig tart, a képeket a szokott címre küldjétek, a levél tárgya legyen "inverz játék".

Kezdjük is el, eheti játékunk:
#1
Milyen asztala lehet az alábbi karakternek:
16 éves szűz lány. Egy vidéki kisváros gimnáziumába jár. Szerelmes a padtársába, aki egy 17 éves, bukott srác. A lány nagyon, szinte kórosan sovány. Haja szőke, szeme zöld. Nem igazán szép, de nem is ronda. Kedvenc együttese a Bullet for My Valentine. Édesapja országgyűlési képviselő, édesanyja eredeti szakmáját tekintve műkörmös, de jelenleg nem dolgozik.

#2
Milyen asztala lehet Tóta W. Árpádnak

A beérkező képeket jövőhét szombat vagy vasárnap egy posztban közöljük. Ha nem jön kép akkor persze felejtős a dolog :) Have fun!

6 komment

Címkék: off inverz játék

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr71000587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.03.14. 00:10:45

Na,én küldtem egyet... :B
Nem lett valami,hejjdehujj de jó,sebaj.. rég voltam már 16 éves lány :D

PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2009.03.14. 00:46:55

Én konkrétan beszartam rajta :DDD
Sztem te nem is olyan rég voltál 16 ;)

Kicsit aggódtam, hogy érthetően írtam e le a játék lényegét, de ha már egyvalaki megértette akkor nem aggódom tovább :)

GDP 2009.03.14. 15:05:01

Inverziós játék, jó ötlet lesz ez. Küldök is, ha lesz időm. ^^

pottyoslabda 2009.03.14. 16:49:00

@PaganMaga: Igaz,mindössze 7 éve...de sokkal többnek tűnik :D Örülök,ha tetszett.. majd még alkotok..jobb,mint a diplomamunkát írni.. !Éljen a halasztgatás az utolsó pillanatig D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.14. 23:35:27

hehe, a bérmacinak szerintem totál balos maszlaggal van tele a desktopja.

 
 
süti beállítások módosítása