2009.03.18. 12:58 PaganMaga

Ahogy azt valamelyik kommentben jeleztem, épp a régen küldött, de valamiért elfeledett shotokat igyekszünk posztolni. A keresgélés folyamán sikerült találni még tavalyi képeket is, ezeket most egy nagy elnézést! felkiálltással egyben kiteszem.

2008.11.05-én érkezett a shot. A háttér engem egy gázégőre emlékeztet, bár ez senkit nem érdekel :) Érdekesek viszont a parancsikonokat jelző kis nyilacskák.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez meg tavaly november 19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a szépség pedig december 28. óta várja a posztolást. A tulajdonosa már előzőleg is küldött shotot, sőt, neki köszönheti a blog az első index főoldalt is, talán még emlékeztek a tálkányi ganja képére.

5 komment

Címkék: xp

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr151009577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.18. 17:02:21

Az első kép szerintem Alienware style kiegészítővel vagy mivel van, az ikonokból legalábbis erre következtetek. Talán eredetileg fizetős skinprogram és stíluskezelő.
(www.alienware.com/community/alienguise/theme-manager.aspx)

Ismét csak a StarDock cégtől, most látom.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.18. 17:03:23

@Sunsetjoy: eh, nem lehet szerkeszteni kommentet? az url-be a végén bekerült egy ), azt vegyétek ki :D

Picsasereghajtó 2009.03.18. 19:26:04

Fuj ez a default kék XP kinézet de ótvar, bántja a szemem. Azzal az ultranagy felbontású háttérképpel ami a második képen van, egyenesen gusztustalan. És még mellé Internet Explorer... Na ez az abszolút ősi román desktop :) (a harmadik képen meg 4:3 arányú kép van 16:9-re nyújtva, nem hiszem el hogy nem folyik ki tőle a szeme a kedves júzernek a boot után 2 másodperccel...

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.18. 19:39:21

@Általános nikk: Láttam én már szemfolyatós hátteret, ez annyira nem az. Honlapoknál fordul elő, hogy fekete háttér előtt mondjuk bíborvörös szöveg, meg ilyenek. Ez simán csak hülyén néz ki :D

pottyoslabda 2009.03.19. 16:44:03

Az utolsó desktop.. igen érdekes... az tuti,hogy p@nnonos mobilinternettel rendelkezik a Kollega :)
Ha jól látom toshib@ laptoppal rendelkezik,akép és a suxploer nekem sem tetszik.

A felhős kép tetszik,de kissé pixeles,engem ez zavarni szokott.Itt is befigyel a suxploer,nem értem mit szeretnek rajta annyira az emberek :S

A gázlángos kép nem rossz, gondolom sokat tölt a beküldő..más nem nagyon jut eszembe a képről :)

 
 
süti beállítások módosítása