2009.03.26. 08:21 PaganMaga

Kevés ikon, de logikus rendbe szedve. Olyan kis praktikus az egész.

6 komment

Címkék: ie winamp google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr81022569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lajosbátyám 2009.03.26. 09:49:46

Nakéremszépen. Azt hiszem, a tulaj erősen vallja "az én házam az én váram" elvet, ugyanakkor érzelmes húrokat is penget. Szerintem van egy nő, akinek sok köze van ehhez. Talán egy pár által közösen használt gép, ahol a férfi erősen ragaszkodik a nőhöz. (Fél, hogy elveszti?) A sok szabad és ingyenes szoftver globalizációellenességre, a címer erős, talán egyenesen másokat kirekesztő jellegű magyarságtudatra utal. Valószínűleg "jobboldali" felhasználókról van szó. Valamelyik tulajnak talán nem volt valami rózsás a gyerekkora, ezért próbál várszerűen berendezkedni az életében. Önálló (legalábis az akar lenni), vékony testalkatú, szívós, de telán dohányzik.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.26. 10:27:33

az icq6 szerintem arra utal, hogy retro arc.

pottyoslabda 2009.03.26. 15:21:56

@lajosbátyám: Hát,erre nehéz bármit is mondani. Nőnek van köze a desktophoz,pasinak nincs. Szabad szoftverek informatikus ismerősök által ajánlva...és felhasználva. Cimer kit rekeszt ki?Nincs kirekesztő jellege,csupán csak tetszik,ahogyan kinéz.Cigi nincs, sör jöhet... önállónak önálló vagyok... köszönöm a kimerítő elemész. Azóta már nem így néz ki a desktopom..de köszönöm :*
@Bachterman: Retro igen..szeretem a retrot,mert az bizony jó.

pottyoslabda 2009.03.26. 15:26:36

Ja és a háttérképem az én két kis tündérke boxerem.

lajosbátyám 2009.03.26. 16:37:53

@pottyoslabda: Hát, igen, éppenséggel az első tippem az lett volna, hogy ez egy nő asztala, lehet, hogy annál kellett volna maradni. A kirekesztősdiért meg bocsánatot kérek. Végül is én is irredenta vagyok egy kicsit ;) Meg keresztény. Meg nemzeti. Meg ilyenek.

pottyoslabda 2009.03.26. 16:46:18

@pottyoslabda: elemzést..csak már írni sem tudok :D

 
 
süti beállítások módosítása