2009.03.28. 10:07 PaganMaga

Az asztali gép shotjáról szóló szerdai poszt után, itt a kommentben említett laptop is.

7 komment

Címkék: google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr961029707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyoslabda 2009.03.28. 10:37:46

Tyűha, nem semmi mennyiségű ikon... logikailag nem látom át... de gondolom a beküldő már átlátja a maga módján. PhotoFiltret én is szeretem és használom.

Az OpenOffice-os programokat én nem szeretem,de hát kinek mi jön be.

Ahogy látom a póker nagyon bejön.... mondjuk érdekelne,hogy vajon évekkel ezelőtt is érdekelte a póker,vagy csak most,hogy ennyire felkapott lett?:S

3 telefon tulajdonosa esetleg? :B (sony,nokia,samsung)

Mozzilla,O/A,IE,Chrome... kérdés,minek ennyi? :o

Az úriember biztos zseni,hogy átlásson a káoszon :B

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.03.28. 11:11:47

és erre a shotra büszke valaki?
rendezetlen, mint a környezete is lehet.

lajosbátyám 2009.03.28. 11:24:23

@Bachterman: Na, nem biztos. Nekem például - szerintem - eléggé letisztult képet mutat a desktopom, nade az íróasztalom... köszönőviszonyban sincs vele :)

pottyoslabda 2009.03.28. 12:16:04

@lajosbátyám: Én se merem beküldeni a pcplacc.blog.hu oldalra hogy hol is töltöm napjaim nagy részét mostanság :D

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.03.28. 13:22:26

Lol, a háttérképre majdnem azt hittem egy gyors pillantás után, hogy szárítókötelen lógó ruhák a mezőn :D

lulu10 2009.03.28. 16:01:27

Üdv! Pont egy éve pókerezek ( Főként: PokerStars,PartyPoker s PKR-en) Én átlátom s számomra ez a lényeg XD PErsze kéne már egy nagytakarítás... IE-t családtaghasználja,Operát bizonyos tartalmak megtekintésére használom... Mozzilát weblapszerkesztésre s minden másra Chrome-ot :)) Régebben használtam OpenOffice-t,most már 2007 Office-t. A Háttere, szokott lenni még Amerikai Tennese-i farm. Majd ha meglesz a "nagytakarítás" hátteret véltoztatok s beköldöm aztis :)

 
 
süti beállítások módosítása